Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΓαλαζούλας, Δημήτριος
dc.date.accessioned2025-02-10T13:14:58Z
dc.date.available2025-02-10T13:14:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17448
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εισαγωγή εκπαιδευτικών καινοτομιών. Εξετάζει τις προκλήσεις, τις αντιλήψεις και τις στάσεις που διατηρούν οι εκπαιδευτικοί για την ενσωμάτωση νέων μεθοδολογιών και τεχνολογιών στο σχολικό σύστημα. Χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση ποσοτικής μεθόδου, η έρευνα αναλύει πώς αυτές οι καινοτομίες επηρεάζουν τις διδακτικές πρακτικές, καθώς και την υποστήριξη που απαιτείται για την αποτελεσματική εφαρμογή. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι ενώ καινοτομίες όπως τα εργαλεία ψηφιακής μάθησης και οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις θεωρούνται σε μεγάλο βαθμό ωφέλιμες, η υιοθέτησή τους συχνά παρεμποδίζεται από περιορισμένους πόρους, ανεπαρκή εκπαίδευση και αντίσταση στην αλλαγή. Με τον εντοπισμό των παραγόντων που διευκολύνουν ή εμποδίζουν την καινοτομία, αυτή η μελέτη παρέχει πληροφορίες τόσο στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής όσο και τους εκπαιδευτικούς ηγέτες σχετικά με τη βελτίωση του πλαισίου υποστήριξης που είναι απαραίτητο για την προώθηση μιας κουλτούρας καινοτομίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.el
dc.format.extent133el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική καινοτομίαel
dc.subject.keywordΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΣτάσεις εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΨηφιακή μάθησηel
dc.subject.keywordΔιεπιστημονικές προσεγγίσειςel
dc.date.defense2025-02-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»