Εξαγωγικό πλάνο marketing καινοτόμου βιομηχανικού προϊόντος : ο ρόλος των εισαγωγών διανομέων
Keywords
Σωλήνας χαλκού ; Βόρειες χώρες ; Copper tubes ; Nordics ; Αντλίες θερμότητας ; Heat pumpsAbstract
Η Στρατηγική marketing είναι η διαδικασία με την οποία η επιχείρηση αποφασίζει τη
διάθεσή των πόρων ώστε να πετύχει και διατηρήσει το ανταγωνιστικό της
πλεονέκτημα.
Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τη στρατηγική marketing
βιομηχανικού καινοτόμου προϊόντος που εμπίπτει στη κατηγορία των χαλκοσωλήνων.
Αφού γίνει μια σύντομη παρουσίαση της φύσης του υλικού και των ιδιαιτεροτήτων του,
θα εστιάσουμε στα χαρακτηριστικά του χαλκοσωλήνα, που αποτελεί και την ευρύτερη
κατηγορία προϊόντων.
Θα παραθέσουμε τους βασικούς τρόπους παραγωγής σε όλη την αλυσίδα, τις βασικές
χρήσεις στις οποίες συναντάμε το προϊόν, καθώς και την αγορά στην οποία διατίθεται
το προϊόν. Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθεί μια καινοτόμος εκδοχή του προμονωμένου
σωλήνα, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που υπάρχουν και η στρατηγική marketing που
θα πρέπει να εφαρμόσουμε στην αγορά των βόρειων χωρών, Νορβηγία-ΣουηδίαΔανία-Φινλανδία με άξονα τον τρόπο διανομής.