dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Σόβολος, Απόστολος | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T12:10:45Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T12:10:45Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17221 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4644 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη ενός καινοτόμου μηχανισμού αφήγησης στα βιντεοπαιχνίδια, μέσω της δημιουργίας της εφαρμογής-παιχνιδιού με όνομα Storybook. Στόχος της έρευνας είναι να σχεδιαστεί ο μηχανισμός αναδυόμενων τρισδιαστατων αντικειμένων στο περιβάλλον, να υλοποιηθεί σε μία παραγωγή και τέλος να αναλυθούν τα στατιστικά αποτελέσματα. Χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες ανάπτυξης τρισδιάστατων εφαρμογών, το παιχνίδι ακολουθεί βασικούς κανόνες σχεδιασμού και ανάπτυξης. Επίσης, δημοσιεύτηκε σε σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα για το ευρύ κοινό. Τέλος, συμμετείχε σε φεστιβάλ για ελληνικά βιντεοπαιχνίδια όπου κατάφερε να αποσπάσει βραβεία. | el |
dc.format.extent | 84 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Εξέλιξη της αφήγησης στα βιντεοπαιχνίδια : μια τρισδιάστατη εμπειρία αναδυόμενου περιβάλλοντος σε Unity3D | el |
dc.title.alternative | The evolution of storytelling in video games : a 3D adventure through pop-up environment in Unity3D | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the development of an innovative storytelling mechanism in video games, through the creation of the video game - application named Storybook. The research aims to design the mechanism of emerging (pop-up) 3D objects in the environment, to implement it in the production and finally to analyze the statistical results. Using modern technologies for development of 3D applications, the game follows basic design and development rules. It was also published on a relevant online platform for the general public. Finally, it participated in a festival for Greek video games where it managed to win awards. | el |
dc.subject.keyword | Μηχανισμός | el |
dc.subject.keyword | Game | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | C# | el |
dc.subject.keyword | Mechanism | el |
dc.subject.keyword | Script | el |
dc.subject.keyword | Animation | el |
dc.subject.keyword | Video game | el |
dc.date.defense | 2024-09 | |