Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης στο μάθημα της ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικού

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΧορταριάς, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2024-12-11T11:05:36Z
dc.date.available2024-12-11T11:05:36Z
dc.date.issued2024-09-22
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17219
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4642
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη σχεδίαση και υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης που αξιοποιεί τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης της μάθησης μέσω παιχνιδού στο μάθημα της ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικού . Το ψηφιακό αυτό δωμάτιο διαφυγής, έχει τίτλο "Ηρακλής: Ένας Ήρωας Γεννιέται", κατασκευάστηκε με το εργαλείο Genial.ly και έχει ως στόχους την ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής των μαθητών, της καλλιέργειας της κριτικής σκέψης και της παρότρυνσης της εμπλοκής τους στη μαθησιακή διαδικασία, καθώς και την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ τους. Οι αρχικές εντυπώσεις ενός μικρού δείγματος μαθητών σε σχέση με την εκπαιδευτική παρέμβαση και την αξιοποίηση των ψηφιακών δωμάτιων διαφυγής συγκεντρώθηκαν και συζητήθηκαν.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης στο μάθημα της ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικούel
dc.title.alternativeDigital escape rooms for supporting teaching history in primary school educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis master’s thesis aims to design and implement, of an educational intervention that utilizes digital escape rooms as a tool to support game-based learning in the subject of history for third-grade students of the Greek Primary School. The digital escape room, titled "Heracles: A Hero is Born," was created using the Genial.ly tool and aims to enhance students' active participation, foster critical thinking, encourage engagement in the learning process, and promote collaboration among them. An initial evaluation was also conducted with a small group of students to collect their initial impressions regarding the intervention.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΨηφιακά δωμάτια διαφυγήςel
dc.subject.keywordΚίνητροel
dc.subject.keywordΕμπλοκήel
dc.subject.keywordΕνεργος συμμετοχήel
dc.subject.keywordΣυνεργασίαel
dc.date.defense2024-09-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»