dc.contributor.advisor | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Χορταριάς, Αθανάσιος | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T11:05:36Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T11:05:36Z | |
dc.date.issued | 2024-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17219 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4642 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη σχεδίαση και
υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης που αξιοποιεί τα ψηφιακά δωμάτια
διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης της μάθησης μέσω παιχνιδού στο μάθημα της
ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικού . Το ψηφιακό αυτό δωμάτιο διαφυγής, έχει τίτλο
"Ηρακλής: Ένας Ήρωας Γεννιέται", κατασκευάστηκε με το εργαλείο Genial.ly και έχει
ως στόχους την ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής των μαθητών, της καλλιέργειας της
κριτικής σκέψης και της παρότρυνσης της εμπλοκής τους στη μαθησιακή διαδικασία,
καθώς και την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ τους. Οι αρχικές εντυπώσεις ενός
μικρού δείγματος μαθητών σε σχέση με την εκπαιδευτική παρέμβαση και την
αξιοποίηση των ψηφιακών δωμάτιων διαφυγής συγκεντρώθηκαν και συζητήθηκαν. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης στο μάθημα της ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικού | el |
dc.title.alternative | Digital escape rooms for supporting teaching history in primary school education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This master’s thesis aims to design and implement, of an educational
intervention that utilizes digital escape rooms as a tool to support game-based learning
in the subject of history for third-grade students of the Greek Primary School. The digital
escape room, titled "Heracles: A Hero is Born," was created using the Genial.ly tool and
aims to enhance students' active participation, foster critical thinking, encourage
engagement in the learning process, and promote collaboration among them. An initial
evaluation was also conducted with a small group of students to collect their initial
impressions regarding the intervention. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακά δωμάτια διαφυγής | el |
dc.subject.keyword | Κίνητρο | el |
dc.subject.keyword | Εμπλοκή | el |
dc.subject.keyword | Ενεργος συμμετοχή | el |
dc.subject.keyword | Συνεργασία | el |
dc.date.defense | 2024-09-30 | |