Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης στο μάθημα της ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικού
Digital escape rooms for supporting teaching history in primary school education

Master Thesis
Συγγραφέας
Χορταριάς, Αθανάσιος
Ημερομηνία
2024-09-22Επιβλέπων
Καραγιαννίδης, ΧαράλαμποςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακά δωμάτια διαφυγής ; Κίνητρο ; Εμπλοκή ; Ενεργος συμμετοχή ; ΣυνεργασίαΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη σχεδίαση και
υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης που αξιοποιεί τα ψηφιακά δωμάτια
διαφυγής ως εργαλείο υποστήριξης της μάθησης μέσω παιχνιδού στο μάθημα της
ιστορίας για την Γ΄ Δημοτικού . Το ψηφιακό αυτό δωμάτιο διαφυγής, έχει τίτλο
"Ηρακλής: Ένας Ήρωας Γεννιέται", κατασκευάστηκε με το εργαλείο Genial.ly και έχει
ως στόχους την ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής των μαθητών, της καλλιέργειας της
κριτικής σκέψης και της παρότρυνσης της εμπλοκής τους στη μαθησιακή διαδικασία,
καθώς και την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ τους. Οι αρχικές εντυπώσεις ενός
μικρού δείγματος μαθητών σε σχέση με την εκπαιδευτική παρέμβαση και την
αξιοποίηση των ψηφιακών δωμάτιων διαφυγής συγκεντρώθηκαν και συζητήθηκαν.