Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦίλιππας, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚατωπόδη, Αργυρή
dc.date.accessioned2024-12-06T06:48:32Z
dc.date.available2024-12-06T06:48:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17184
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4607
dc.description.abstractΣε έναν κόσμο όπου οι χρηματοοικονομικές αποφάσεις παίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της καθημερινής μας ζωής και του οικονομικού μας μέλλοντος, η σημασία της ενίσχυσης του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού από την παιδική ηλικία αυξάνεται κατακόρυφα. Όταν ξεκίνησα το διδακτορικό μου, ανακάλυψα με μεγάλη χαρά το πάθος και την όρεξή μου να μεταδώσω στα μικρά παιδιά γνώσεις και δεξιότητες που θα τους εξοπλίσουν με τα κατάλληλα εφόδια για να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις προκλήσεις, και ταυτόχρονα, να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες στον χώρο της προσωπικής χρηματοοικονομικής. Ως εκ τούτου, η παρούσα διατριβή αποτελεί την κορύφωση πολλών ετών έρευνας, αφοσίωσης, και ακλόνητης δέσμευσής μου στον σκοπό της χρηματοοικονομικής ενδυνάμωσης των μαθητών και των μαθητριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της έρευνάς μου, εξερεύνησα το πολυδιάστατο περιβάλλον της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης, εμβαθύνοντας σε διαφορετικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και εξετάζοντας το υφιστάμενο πλαίσιο και τα ισχύοντα πρότυπα για την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, καθώς και την περίπλοκη αλληλεπίδραση μεταξύ των κοινωνικοοικονομικών παραγόντων και την εκδήλωση χρηματοοικονομικών συμπεριφορών. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την ευρεία δεξαμενή πληροφοριών, τόσο από εκπαιδευτές και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, όσο και από ειδικούς του κλάδου, θέλησα να δημιουργήσω ένα ολοκληρωμένο κατευθυντήριο πλαίσιο που δεν στηρίζεται μόνο στη στείρα απόκτηση γνώσεων, αλλά ανανεώνει συνεχώς την όρεξη για μάθηση και ενισχύει την αυτοπεποίθηση στον τομέα της χρηματοοικονομικής διαχείρισης, και όχι μόνο. Ευελπιστώ το έργο μου να λειτουργήσει ως καταλύτης θετικών αλλαγών και να αποτελέσει το έναυσμα για την ανάπτυξη της συζήτησης για τη σημασία της ένταξης του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στο πρόγραμμα σπουδών των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας, όπως έχει υλοποιηθεί σε τουλάχιστον 20 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο εφοδιασμός των παιδιών μας με τις κατάλληλες χρηματοοικονομικές γνώσεις και δεξιότητες θα συμβάλει στην ενδυνάμωσή τους και την επίτευξη των χρηματοοικονομικών τους στόχων, και παράλληλα θα θέσει τα θεμέλια για ένα πιο δίκαιο και ισότιμο μέλλον για τις επόμενες γενιές.el
dc.format.extent470el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΧρηματοοικονομική εκπαίδευση και χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeDoctoral Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομικός αλφαβητισμόςel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική παιδείαel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομικός αναλφαβητισμόςel
dc.date.defense2024-11-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»