Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαφορές και ομοιότητες επικοινωνιακής στρατηγικής στο χώρο της μόδας : fast fashion vs luxury fashion

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΘεοδωροπούλου, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2024-12-04T14:51:33Z
dc.date.available2024-12-04T14:51:33Z
dc.date.issued2024-12-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17178
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4601
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις διαφορές και τις ομοιότητες στην επικοινωνιακή στρατηγική μεταξύ εταιρειών γρήγορης μόδας και μόδας πολυτελείας Η βιομηχανία της μόδας, η οποία θεωρείται μία από τις πιο ρυπογόνες βιομηχανίες παγκοσμίως, έχει κατηγορηθεί για σοβαρές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Η βιωσιμότητα και η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) απασχολούν ολοένα και περισσότερο τόσο τους καταναλωτές όσο και τους μετόχους. Πολλές εταιρείες ενσωματώνουν πλέον την ΕΚΕ στις επικοινωνιακές τους στρατηγικές, επιδιώκοντας να αντιμετωπίσουν τα αρνητικά σχόλια και τις κριτικές. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως το βασικό εργαλείο επικοινωνίας για αυτές τις στρατηγικές, αντικαθιστώντας εν μέρει τα παραδοσιακά μέσα, καθώς ανταποκρίνονται πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και ενδιαφερόμενων μερών. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια συνοπτική ανάλυση της βιομηχανίας της μόδας και των τρόπων με τους οποίους ανταποκρίνεται στις πιέσεις του κοινού για βιωσιμότητα, με έμφαση στην προώθηση πρακτικών ΕΚΕ μέσω των κοινωνικών δικτύων. Συγκεκριμένα, επιχειρείται μια ιστορική αναδρομή για την κατανόηση των διαφορών μεταξύ γρήγορης μόδας και μόδας πολυτελείας. Ακολουθεί ανάλυση των διαφημιστικών στρατηγικών των εταιρειών στα κοινωνικά δίκτυα, των πρακτικών εταιρικής ευθύνης που εφαρμόζουν και των τρόπων παρουσίασής τους, ενώ μέσα από συγκρίσεις διερευνώνται οι διαφορές στις δύο αυτές κατηγορίες.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔιαφορές και ομοιότητες επικοινωνιακής στρατηγικής στο χώρο της μόδας : fast fashion vs luxury fashionel
dc.title.alternativeDifferences and similarities in communication strategy in the fashion industry : fast fashion vs luxury fashionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis master's thesis examines the differences and similarities in the communication strategies between fast fashion and luxury fashion companies. The fashion industry is one of the most polluting sectors and has been criticized for serious social and environmental impacts. Sustainability and corporate social responsibility (CSR) are increasingly concerning both consumers and shareholders. Many companies are now integrating CSR into their communication strategies, seeking to address negative feedback and criticism. Additionally, social media has emerged as the primary communication tool for these strategies, partially replacing traditional media, as it responds more effectively to the needs of modern consumers and stakeholders. This thesis provides a concise analysis of the fashion industry and how it responds to public pressures regarding sustainability, emphasizing the promotion of CSR practices through social networks. Specifically, a historical overview is presented to understand the differences between fast fashion and luxury fashion. This is followed by an analysis of the advertising strategies employed by companies on social media, the CSR practices they implement, and how they present them, while comparisons are made to explore the differences between these two categories.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordCSRel
dc.subject.keywordSustainabilityel
dc.date.defense2024-11-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»