dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Θεοδωροπούλου, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T14:51:33Z | |
dc.date.available | 2024-12-04T14:51:33Z | |
dc.date.issued | 2024-12-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17178 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4601 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τις διαφορές και τις ομοιότητες στην
επικοινωνιακή στρατηγική μεταξύ εταιρειών γρήγορης μόδας και μόδας πολυτελείας Η
βιομηχανία της μόδας, η οποία θεωρείται μία από τις πιο ρυπογόνες βιομηχανίες
παγκοσμίως, έχει κατηγορηθεί για σοβαρές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Η βιωσιμότητα και η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) απασχολούν ολοένα και
περισσότερο τόσο τους καταναλωτές όσο και τους μετόχους. Πολλές εταιρείες
ενσωματώνουν πλέον την ΕΚΕ στις επικοινωνιακές τους στρατηγικές, επιδιώκοντας να
αντιμετωπίσουν τα αρνητικά σχόλια και τις κριτικές. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως το βασικό εργαλείο επικοινωνίας για αυτές τις
στρατηγικές, αντικαθιστώντας εν μέρει τα παραδοσιακά μέσα, καθώς ανταποκρίνονται
πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και ενδιαφερόμενων
μερών.
Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια συνοπτική ανάλυση της βιομηχανίας της
μόδας και των τρόπων με τους οποίους ανταποκρίνεται στις πιέσεις του κοινού για
βιωσιμότητα, με έμφαση στην προώθηση πρακτικών ΕΚΕ μέσω των κοινωνικών
δικτύων. Συγκεκριμένα, επιχειρείται μια ιστορική αναδρομή για την κατανόηση των
διαφορών μεταξύ γρήγορης μόδας και μόδας πολυτελείας. Ακολουθεί ανάλυση των
διαφημιστικών στρατηγικών των εταιρειών στα κοινωνικά δίκτυα, των πρακτικών
εταιρικής ευθύνης που εφαρμόζουν και των τρόπων παρουσίασής τους, ενώ μέσα από
συγκρίσεις διερευνώνται οι διαφορές στις δύο αυτές κατηγορίες. | el |
dc.format.extent | 82 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Διαφορές και ομοιότητες επικοινωνιακής στρατηγικής στο χώρο της μόδας : fast fashion vs luxury fashion | el |
dc.title.alternative | Differences and similarities in communication strategy in the fashion industry : fast fashion vs luxury fashion | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | This master's thesis examines the differences and similarities in the communication
strategies between fast fashion and luxury fashion companies. The fashion industry is
one of the most polluting sectors and has been criticized for serious social and
environmental impacts.
Sustainability and corporate social responsibility (CSR) are increasingly concerning both
consumers and shareholders. Many companies are now integrating CSR into their
communication strategies, seeking to address negative feedback and criticism.
Additionally, social media has emerged as the primary communication tool for these
strategies, partially replacing traditional media, as it responds more effectively to the
needs of modern consumers and stakeholders.
This thesis provides a concise analysis of the fashion industry and how it responds to
public pressures regarding sustainability, emphasizing the promotion of CSR practices
through social networks. Specifically, a historical overview is presented to understand
the differences between fast fashion and luxury fashion. This is followed by an analysis
of the advertising strategies employed by companies on social media, the CSR practices
they implement, and how they present them, while comparisons are made to explore the
differences between these two categories. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | CSR | el |
dc.subject.keyword | Sustainability | el |
dc.date.defense | 2024-11-29 | |