Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚαρβέλα, Ασπασία Χρυσοβαλλάντη
dc.date.accessioned2024-11-25T07:31:58Z
dc.date.available2024-11-25T07:31:58Z
dc.date.issued2024-11-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17099
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4522
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται διαρκώς, αξιοποιώντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. Παράλληλα, βασική επιδίωξη των επιχειρήσεων αποτελεί η διατήρηση, αλλά και η αύξηση του μεριδίου αγοράς που κατέχουν (Farida & Setiawan,2022). Σκοπός της παρούσας Διπλωματική Εργασίας αποτελεί η μελέτη της καινοτομίας και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο του τουρισμού, εστιάζοντας στην περίπτωση της Costa Navarino. O τουριστικός αυτός προορισμός έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 15 χρόνια προωθώντας τη βιωσιμότητα και την καινοτομία στο σύνολο των επιμέρους λειτουργιών και υπηρεσιών που παρέχει προς τους πελάτες του. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζεται εκτενώς το ζήτημα της καινοτομίας και συγκεκριμένα δίνεται ο ορισμός και καταγράφονται οι μορφές, τα μοντέλα, οι στρατηγικές, τα πλεονεκτήματα ενώ τέλος αποτυπώνεται η θέση της καινοτομίας στον τουρισμό. Περαιτέρω, στο δεύτερο κεφάλαιο, μελετώνται οι στρατηγικές απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, οι πόροι και οι ικανότητες που διαθέτουν οι επιχειρήσεις και γίνεται ανάλυση SWOT. Επιπροσθέτως, παρουσιάζεται ο ρόλος της τεχνολογίας καθώς και οι στόχοι του ελληνικού τουρισμού. Ακολούθως, στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύονται οι τάσεις και οι προοπτικές του τουρισμού, ο ηλεκτρονικός και ψηφιακός μετασχηματισμός, το ESG και η τοπική τουριστική ανάπτυξη. Το τέταρτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη μελέτη περίπτωσης της Costa Navarino, όπου περιγράφεται η επιχείρηση, δίνεται έμφαση στις καινοτομίες και στις πηγές του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, στις εφαρμοζόμενες στρατηγικές, στην ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος καθώς καις στις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση από επιστημονικά περιοδικά και διάφορα συγγράμματα σχετικά με την καινοτομία και τη στρατηγική. Λαμβάνονται υπόψη μελέτες σχετικά με τον τουρισμό και την τουριστική ανάπτυξη, ιδίως στην Ελλάδα. Επιπλέον, αξιοποιούνται διαδικτυακές πηγές για τη συλλογή σχετικών πληροφοριών για την εις βάθος ανάλυση της μελέτης περίπτωσης.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΚαινοτομία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο του τουρισμού : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordCosta Navarinoel
dc.date.defense2024-11-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»