dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Καράμπελα, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T13:18:34Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T13:18:34Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17055 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4478 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια η πολυμορφία των τάξεων γίνεται όλο και πιο αισθητή, λόγω της συμπεριληπτικής κουλτούρας, η οποία γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστεί και να εδραιωθεί σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις τάξεις. Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, η επιμόρφωσή τους και η συνεχής ενημέρωσή τους σε θέματα που αφορούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Η δημιουργία ενός micro-MOOC που θα έχει την δυνατότητα να εκπαιδεύει τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας σε θέματα όπως η συμπεριληπτική εκπαίδευση, η δυσλεξία, ο αυτισμός και η ΔΕΠΥ επιτεύχθηκε ύστερα από τη διεξαγωγή έρευνας που οδήγησε στη διαπίστωση πως στην ελληνική κοινότητα υπάρχουν πολύ λίγα micro-MOOC τα οποία ολοκληρώνονται σε περιορισμένο χρονικό διάστημα παρέχοντας ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και των δραστηριοτήτων. Το συγκεκριμένο micro-MOOC βασίστηκε κατά κύριο λόγο στις ικανότητες που προτείνει το European Agency for Special Needs and Inclusive Education για τους εκπαιδευτικούς. Αντιστοίχως, με βάση αυτές τις ικανότητες δημιουργήθηκαν και τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος. Το micro-MOOC αυτό αποτελείται από δραστηριότητες που έχουν βασικό στόχο να κρατήσουν το ενδιαφέρον του εκπαιδευόμενου και να βοηθήσουν στην πραγμάτωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Με την παρούσα εργασία, λοιπόν, και με την παρουσίαση του micro-MOOC αναμένεται να καλυφθούν τα κενά που πιθανόν να υπάρχουν στον τομέα των micro-MOOC και να προωθηθεί η συμπεριληπτική εκπαίδευση στην τάξη. Όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως χαρακτηριστικών αξίζουν ένα σχολείο που θα τους κάνει να νιώθουν ασφάλεια και θα βλέπουν τους εκπαιδευτικούς σαν αρωγούς στην πραγματοποίηση των στόχων και των ονείρων τους. | el |
dc.format.extent | 206 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος συμπερίληψη στην εκπαίδευση : κατανοώντας τη δυσλεξία, τη ΔΕΠΥ και τον αυτισμό στην τάξη για τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Developing a digital course inclusion in education : understanding dyslexia, ADHD and autism in the classroom for secondary teachers | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | In recent years, the diversity of classrooms has become increasingly noticeable due to the inclusive culture that is being promoted and established in all schools and classrooms. The education, training, and continuous updating of teachers on issues concerning the unique characteristics of students is more imperative than ever. The creation of a micro-MOOC aimed at training secondary education teachers on topics such as inclusive education, dyslexia, autism, and ADHD was developed following research that showed that very few micro-MOOC in the Greek community can be completed in a short period of time while aligning learning outcomes with activities.
This micro-MOOC is primarily based on the competencies proposed by the European Agency for Special Needs and Inclusive Education for teachers, and these competencies have shaped the learning outcomes of the course. The micro-MOOC consists of activities designed to keep the learner's interest and help achieve the learning outcomes. Through this project and the presentation of the micro-MOOC, it is expected to fill the gaps that may exist in the field of micro-courses and contribute to the promotion of inclusive education in the classroom. All students, regardless of their characteristics, deserve a school that will make them feel safe and see teachers as facilitators in the realization of their goals and dreams. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Συμπεριληπτική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Δυσλεξία | el |
dc.subject.keyword | Αυτισμός | el |
dc.subject.keyword | Υπερκινητικότητα | el |
dc.subject.keyword | Διάσπαση προσοχής | el |
dc.subject.keyword | Micro-MOOC | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |