dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Σιδηροπούλου, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T14:36:26Z | |
dc.date.available | 2024-11-11T14:36:26Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17040 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4463 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση ενός προγράμματος ψηφιακής μάθησης με στόχο την αντιμετώπιση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) στους νοσηλευτές χειρουργείων. Η επαγγελματική εξουθένωση αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα στον τομέα της υγείας, ειδικά στους νοσηλευτές που εργάζονται σε χειρουργικά τμήματα, λόγω των υψηλών επιπέδων άγχους και της συνεχούς έκθεσης σε επείγουσες καταστάσεις. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να αναλύσει τις ανάγκες των νοσηλευτών χειρουργείων και να αναπτύξει ένα ειδικά προσαρμοσμένο πρόγραμμα ψηφιακής εκπαίδευσης, το οποίο θα βοηθήσει στην αναγνώριση και αντιμετώπιση του burnout. Μέσα από τη μελέτη των παραγόντων που οδηγούν στο burnout, και με βάση τα δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίων, σχεδιάστηκε ένα πρόγραμμα διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων, που επικεντρώνεται στην ψυχική ανθεκτικότητα, τη διαχείριση άγχους και την επαγγελματική ευεξία των νοσηλευτών. Τα ευρήματα της μελέτης κατέδειξαν την ανάγκη για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που να προσφέρει πρακτικές λύσεις και εργαλεία για την αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης, καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας που παρέχουν οι νοσηλευτές χειρουργείων. | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος ψηφιακής μάθησης για την αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) στους νοσηλευτές χειρουργείων ιδιωτικής κλινικής, μετά από διερεύνηση των αναγκών τους | el |
dc.title.alternative | Designing an e-learning program to treat burnout among surgical nurses in a private clinic, following a needs analysis | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design of a digital learning program to address burnout syndrome in operating room nurses. Burnout is a major problem in the health sector, especially among nurses working in surgical departments, due to high levels of stress and constant exposure to emergency situations. The aim of this paper is to analyze the needs of operating room nurses and to develop a customized digital training program that will help to identify and address burnout. Through the study of the factors leading to burnout, and based on the data collected through questionnaires, a four-week program was designed, focusing on mental resilience, stress management and professional well-being of nurses. The findings of the study demonstrated the need for an educational program that offers practical solutions and tools to address burnout and improve the quality of care provided by operating room nurses. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Burnout | el |
dc.subject.keyword | Νοσηλευτές χειρουργείων | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακή μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εξουθένωση | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση άγχους | el |
dc.date.defense | 2024-10-09 | |