Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιοποίηση παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας σε σχολικό περιβάλλον για την απόκτηση γνώσεων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorTορβά, Θεοδότη
dc.date.accessioned2024-11-11T14:31:53Z
dc.date.available2024-11-11T14:31:53Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17039
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4462
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ερευνά την αξιοποίηση και αξιολόγηση ενός παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας για την εκπαίδευση μαθητών σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων. Στοχεύει να αναδείξει την εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα του παιχνιδιού "Tzimanious" στην ενίσχυση της κατανόησης των μαθητών για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια δεδομένων. Μέσω της εφαρμογής ενός πιλοτικού προγράμματος, το παιχνίδι δοκιμάστηκε σε σχολικές τάξεις και τα αποτελέσματα αξιολογήθηκαν μέσω ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι το παιχνίδι προσφέρει μια διαδραστική μαθησιακή εμπειρία που υπερέχει έναντι παραδοσιακών μεθόδων διδασκαλίας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης των μαθητών. Η εργασία προτείνει ότι η ενσωμάτωση παιχνιδιών μικτής πραγματικότητας στην εκπαίδευση μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο διαδραστική και ουσιαστική μαθησιακή εμπειρία, ενισχύοντας την κριτική σκέψη και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Τα ευρήματα και οι προτάσεις αυτής της μελέτης μπορούν να αποτελέσουν οδηγό για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών πολιτικών και στρατηγικών που υποστηρίζουν την εκπαιδευτική καινοτομία.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΑξιοποίηση παιχνιδιού μικτής πραγματικότητας σε σχολικό περιβάλλον για την απόκτηση γνώσεων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένωνel
dc.title.alternativeUse of a mixed reality game in a school environment for the acquisition of knowledge about the protection of personal datael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis Master's Thesis investigates the use and evaluation of a mixed reality game to educate students about privacy. It aims to highlight the educational effectiveness of the game "Tzimanious" in enhancing students' understanding of data privacy and security. Through the implementation of a pilot project, the game was tested in classrooms and the results were evaluated through questionnaires and interviews. The findings show that the game offers an interactive learning experience that is superior to traditional teaching methods, contributing to the development of students' critical thinking. The paper suggests that integrating mixed reality games into education can lead to a more interactive and meaningful learning experience, enhancing students' critical thinking and privacy awareness. The findings and recommendations of this study can guide the development of educational policies and strategies that support educational innovation.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό παιχνίδιel
dc.subject.keywordΜικτή πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΠροστασία προσωπικών δεδομένωνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση μαθητώνel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματοςel
dc.subject.keywordΨηφιακή ιδιωτικότηταel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.date.defense2024-10-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»