Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή της θεωρίας εμπειρικής μάθησης ενηλίκων του David Kolb για απόκτηση γνώσεων σχετικά με υγιή και ασφαλή εργασία στην ψηφιακή εποχή

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚερκύμη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2024-11-07T07:37:33Z
dc.date.available2024-11-07T07:37:33Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17001
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4423
dc.description.abstractΗ τηλεργασία αυξήθηκε ραγδαία λόγω της πανδημίας Covid-19 και είναι ένα μοντέλο που συνεχώς κερδίζει έδαφος, λόγω των πλεονεκτημάτων που παρουσιάζει τόσο για τους εργοδότες όσο και για τους εργαζόμενους. Αυτή η άτακτη, κατά κάποιο τρόπο, μετάβαση στον νέο τρόπο εργασίας, δηλαδή χωρίς την απαιτούμενη εκπαίδευση σε θέματα υγείας κα ασφάλειας ταυτόχρονα με ενίσχυση απαραίτητων δεξιοτήτων, εγείρει ανησυχίες και προβληματισμούς με τους οποίους ασχολείται η παρούσα διπλωματική. Προσπαθεί να διερευνήσει, αν ένα εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία είναι εφικτό να εκπαιδεύσει εξ αποστάσεως εργαζόμενους, ώστε να μπορούν να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλειά τους στην ψηφιακή εποχή. Επίσης διερευνά κατά πόσο μπορούν να ενισχυθούν οι 4Cs: Επικοινωνία (Communication), Συνεργασία (Collaboration), Κριτική Σκέψη (Critical thinking) και Δημιουργικότητα (Creativity), που θεωρούνται απαραίτητες δεξιότητες του 21ου αιώνα. To e-Course που βασίζεται στη θεωρία εμπειρικής μάθησης του Kolb, προσπαθεί να μελετήσει κατά πόσο, η προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού στο μαθησιακό στυλ του κάθε εκπαιδευόμενου, μπορεί να προσφέρει ικανοποίηση στους εκπαιδευόμενους, συμβάλλοντας στην ενίσχυση των γνώσεων τους και της αυτοαποτελεσματικότητάς (self-efficacy) τους. Η παρούσα διπλωματική φιλοδοξεί να συμβάλλει στην αποτελεσματική εκπαίδευση των τηλεργαζόμενων, ώστε να μπορούν να είναι υγιείς και ασφαλείς στο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας τους, που αποτελούν στόχους της UNESCO.el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕφαρμογή της θεωρίας εμπειρικής μάθησης ενηλίκων του David Kolb για απόκτηση γνώσεων σχετικά με υγιή και ασφαλή εργασία στην ψηφιακή εποχήel
dc.title.alternativeUsing David Kolb's adult experiential learning theory to gain knowledge about healthy and safe work in the digital ageel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENTeleworking has grown rapidly due to the Covid-19 pandemic and is a model that is steadily gaining ground due to the advantages it presents for both employers and employees. This disorderly, in a way, transition to the new way of working, that is working without the required training in health and safety issues, enhancing essential skills at the same time, raises worries and concerns which this thesis deals with. It seeks to explore whether a distance learning programme utilising digital tools is feasible to train remote workers so that they can take the necessary health and safety measures in the digital age. It also explores whether the 4Cs: Communication, Collaboration, Critical thinking and Creativity, which are considered essential skills in the 21st century, can be enhanced. This e-course, which is based on Kolb's Experiential Learning Theory, tries to contemplate whether adapting the educational material to the learning style of each learner can satisfy the learners by contributing to the enhancement of their knowledge and self-efficacy. This thesis aspires to contribute to the effective training of teleworkers so that they can be healthy and safe in their digital work environment, which are UNESCO goals.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΘεωρία εμπερικής μάθησης Kolbel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subject.keywordΥγείαel
dc.subject.keywordΑσφάλειαel
dc.subject.keywordΤηλεργασίαel
dc.subject.keywordΨηφιακή εποχήel
dc.date.defense2024-10-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»