dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Νενεκούμης, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T07:58:10Z | |
dc.date.available | 2024-11-06T07:58:10Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16987 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4409 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος micro-MOOC για την ενίσχυση των ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάγκη για ανάπτυξη αυτών των ικανοτήτων προκύπτει από τη διαφορετικότητα των μαθησιακών στυλ και δυνατοτήτων των μαθητών. Το μάθημα στοχεύει να παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις γνώσεις που χρειάζονται για να προσαρμόζουν τη διδασκαλία τους ανάλογα με τις ανάγκες κάθε μαθητή.
Το micro-MOOC σχεδιάστηκε με βάση τις αρχές της μικρο-μάθησης και της αξιοποίησης των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOC). Χρησιμοποιήθηκαν πολυμεσικές προσεγγίσεις, όπως βίντεο, παρουσιάσεις και διαδραστικές δραστηριότητες, για την ενίσχυση της συμμετοχής των εκπαιδευομένων. Η εργασία περιλαμβάνει την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού περιεχομένου και την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων από τους συμμετέχοντες.
Η εργασία αυτή παρέχει ένα καινοτόμο πλαίσιο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσω διαδικτυακής μάθησης. Προσφέρει νέες προοπτικές για την ενσωμάτωση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή και θέτει τη βάση για μελλοντικές εργασίες στη χρήση των MOOC για την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. | el |
dc.format.extent | 284 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ανάπτυξη ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Design and development of a digital course for the development of differentiated instruction skills for primary school science teachers | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design and development of an online micro-MOOC course to enhance differentiated teaching skills for primary physical education teachers. The need to develop these competencies arises from the diversity of students' learning styles and abilities. The course aims to provide teachers with the tools and knowledge they need to adapt their teaching according to the needs of each student.
The micro-MOOC was designed based on the principles of micro-learning and the use of Massive Open Online Courses (MOOCs). Multimedia approaches such as videos, presentations and interactive activities were used to enhance learner engagement. The work involved developing the educational content and evaluating effectiveness through data collection and analysis from participants.
This work provides an innovative framework for the professional development of teachers through online learning. It offers new perspectives on the integration of differentiated instruction in physical education and sets the stage for future work on the use of MOOCs for professional skills development. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Διαφοροποιημένη διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | MOOC | el |
dc.subject.keyword | Micro-learning | el |
dc.subject.keyword | Φυσική αγωγή | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική ανάπτυξη | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |