Εμφάνιση απλής εγγραφής

Θεωρία αυτοπροσδιορισμού : πώς να κινητοποιήσετε κάποιον, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σας

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΤσιριβάκου, Κυριακή
dc.date.accessioned2024-11-05T13:38:55Z
dc.date.available2024-11-05T13:38:55Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16963
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4385
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός διαδικτυακού μαθήματος εξ αποστάσεως για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το e-course στοχεύει στην ανακάλυψη και αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία, την αντιμετώπιση προκλήσεων και την ενσωμάτωση καινοτόμων μεθόδων, για μια βελτιωμένη εκπαιδευτική εμπειρία. Βασίζεται στη Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού (SDT) και περιλαμβάνει στοιχεία παιχνιδοποίησης για την ενίσχυση της παρακίνησης των εκπαιδευομένων. Οι συμμετέχοντες, μέσα από τον μύθο του Προμηθέα, καλούνται να σκεφτούν αν οι παραδοσιακές διδακτικές πρακτικές επαρκούν στη σύγχρονη εποχή και να υιοθετήσουν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και προσεγγίσεις. Θα εργαστούν ατομικά και ομαδικά, εφαρμόζοντας συνεργατικές στρατηγικές όπως η καταιγιστική ιδεών και το think-pair-share. Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του e-course θα γίνει μέσω ρουμπρίκας αξιολόγησης, ενώ η ανάλυση των αποτελεσμάτων θα πραγματοποιηθεί από εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακές σπουδές. Η μελέτη συμβάλλει στη δημιουργία ενός πλαισίου που συνδυάζει τη Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού με στοιχεία παιχνιδοποίησης, προάγοντας την αυτονομία, την ικανότητα και την σύνδεση, τρεις βασικές διαστάσεις της SDT. Το πλαίσιο αυτό ενισχύει την ενεργή συμμετοχή και την εσωτερική παρακίνηση των εκπαιδευομένων, ενώ τα στοιχεία παιχνιδοποίησης δημιουργούν ένα διαδραστικό και ελκυστικό μαθησιακό περιβάλλον. Συνολικά, η έρευνα προσφέρει χρήσιμα συμπεράσματα για την εφαρμογή της SDT και της παιχνιδοποίησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, βοηθώντας τους εκπαιδευτικούς να ανταποκριθούν στις ανάγκες της σύγχρονης διδασκαλίας.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΘεωρία αυτοπροσδιορισμού : πώς να κινητοποιήσετε κάποιον, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σαςel
dc.title.alternativeSelf Determination Theory (SDT) : how to motivate someone, including yourselfel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe present thesis focuses on the design, development, and evaluation of an online distance learning course for secondary education teachers. The e-course aims to help participants discover and utilize digital tools in teaching, tackle challenges, and incorporate innovative methods to offer an enhanced educational experience. It is based on the Self-Determination Theory (SDT) and includes gamification elements to increase learner motivation. Through the myth of Prometheus, participants are invited to reflect on whether traditional teaching practices are sufficient in today’s world and to adopt modern digital tools and approaches. They will work individually and in groups, applying collaborative strategies such as brainstorming and think-pair-share. The evaluation of the e-course’s effectiveness will be conducted using a rubric, and the analysis of the results will be carried out by educators with postgraduate qualifications. This study contributes to the creation of a framework that combines Self-Determination Theory with gamification elements, promoting autonomy, competence, and relatedness , three key dimensions of SDT. This framework enhances learners' active participation and intrinsic motivation, while the gamification elements create an interactive and engaging learning environment. Overall, the research provides valuable insights into the application of SDT and gamification in distance education, helping teachers meet the demands of modern teaching.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΘεωρία Αυτοπροσδιορισμού (SDT)el
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΕσωτερική παρακίνησηel
dc.subject.keywordΑυτονομίαel
dc.subject.keywordΙκανότηταel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιδασκαλίαel
dc.date.defense2024-10-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»