dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κουτσούκογλου, Άγγελος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-01T06:37:22Z | |
dc.date.available | 2024-11-01T06:37:22Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16921 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4343 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της Διαχείρισης Κρίσεων στην Σχολική Κοινότητα. Η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία σχεδιάζει και υλοποιεί ένα Μαζικό Ανοιχτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC) στη θεματική Διαχείριση Κρίσεων στην Σχολική Κοινότητα αναδεικνύοντας μια νέα ελκυστική εκπαιδευτική πρόταση. Aρχικά, πραγματοποιείται μια ενδεικτική επισκόπηση πεδίου σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο σε ότι αφορά την συνεισφορά των MOOC στην Διαχείριση Κρίσεων στο Σχολείο, συγκρίνοντας σημαντικούς παράγοντες των μαθημάτων. Έπειτα ακολουθεί η σχεδίαση του MOOC. Συγκεκριμένα αναλύονται τα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία αφορούν την διάκριση των καταστάσεων κρίσης με βάση τα στάδια και τα χαρακτηριστικά τους αλλά και την Διαχείριση Κρίσεων στο Σχολείο και ειδικότερα σε επίπεδο μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Σ΄ αυτό το στάδιο αναλύονται όλες οι δραστηριότητες παρουσίασης, επίδειξης, εξάσκησης και αξιολόγησης που θα ακολουθήσουν οι εκπαιδευόμενοι καθώς και γενικότερα στοιχεία και πληροφορίες για την πραγματοποίηση του μαθήματος και των απαιτούμενων αναγκών για την ολοκλήρωση του. Στην συνέχεια παρουσιάζεται η υλοποίηση του MOOC με το εργαλείο Edunext προβάλλοντας τα στάδια υλοποίησης του μαθήματος σε κάθε επίπεδο. Ολοκληρώνοντας, πραγματοποιείται η αυτοαξιολόγησή του μαθήματος και παρατίθενται προσωπικά συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική βελτίωση σχετικά με την Διαχείριση Κρίσεων στην Σχολική Κοινότητα με την αξιοποίηση των Μαζικών Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων. Συμπερασματικά είναι φανερό ότι οι κρίσεις που παρουσιάζονται στην Σχολική Κοινότητα είναι εκτεταμένες και πολύπλευρες κάνοντας επιτακτική την ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών και των εμπλεκόμενων μελών του Σχολείου για την άμεση και αποτελεσματική διαχείριση τους. | el |
dc.format.extent | 232 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τη διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα | el |
dc.title.alternative | Design and development of an online course on crisis management in the school community | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis deals with the issue of Crisis Management in the School Community. Within the framework of the diploma work, the implementation of a Massive Open Online Course (MOOC) is utilized for the development of the above topic, highlighting a new attractive educational proposal. First, an indicative overview of the field regarding the contribution of MOOCs to School Crisis Management at national and global level is made, creating a comparison between them and taking into account important factors. Following, you can delve into the design of the MOOC. More specifically, the learning outcomes which concern the distinction of crisis situations based on their stages and characteristics are analyzed as well as Crisis management at School and in particular at the level of students, parents and teachers. At this stage, all the presentation, demonstration, practice and evaluation activities that will be completed by the trainees are analyzed, as well as general elements and information about the implementation of the course and the prerequisites for its completion. Next, the implementation of the MOOC is presented through the Edunext tool, showing the stages of course implementation at each level. In conclusion, self-evaluation of course is carried out and personal conclusions and suggestions for future improvement regarding Crisis Management in the School Community with the use of Massive Open Online Courses are listed. In conclusion, it is obvious that the crises present in the School Community are extensive and multifaceted, making the need for continuous training imperative. Dissemination of information among teachers and anyone involved in the School community is also essential in order to achieve immediate and effective management. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση κρίσεων | el |
dc.subject.keyword | Μαθητής | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικός | el |
dc.subject.keyword | Γονείς | el |
dc.subject.keyword | Σχολικό πλαίσιο | el |
dc.subject.keyword | MOOC | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |