Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για εφήβους : ορισμός, αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων του θυμού, του άγχους και της λύπης και εφαρμογή τρόπων διαχείρισης τους

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΡάπτη, Αγάπη
dc.date.accessioned2024-10-24T05:32:37Z
dc.date.available2024-10-24T05:32:37Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16891
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4313
dc.description.abstractΤα συναισθήματα αποτελούν ένα κομβικό κομμάτι στην καθημερινότητα των εφήβων, καθώς αρκετά ερευνητικά ευρήματα έχουν επισημάνει ότι αυτά συνδέονται με σημαντικές επιπτώσεις στην σχολική και ακαδημαϊκή επίδοση, τις οικογενειακές και κοινωνικές σχέσεις και τη ψυχική και σωματική υγεία αυτών. Στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής εργασίας ήταν η σχεδίαση ενός διαδικτυακού μαθήματος που να επικεντρώνεται στον τομέα των συναισθημάτων και κυρίως στον Ορισμό, την Αναγνώριση, την Έκφραση των συναισθημάτων του θυμού, του άγχους και της λύπης, καθώς και την Εφαρμογή τρόπων διαχείρισης αυτών σε εφήβους (12-18 ετών). Η εστίαση σε αυτά τα τρία βασικά συναισθήματα κρίθηκε σημαντική, καθώς σε αυτή την ηλικιακή ομάδα, ο θυμός, το άγχος και η λύπη αποτελούν βασικά συναισθήματα, με τα οποία οι έφηβοι έρχονται συχνά αντιμέτωποι και καλούνται να διαχειριστούν τις συνέπειες αυτών στην προσωπική τους ζωή. Πιο συγκεκριμένα, στην παρούσα εργασία, αναλύθηκε ο σκοπός αυτής και η ανάγκη για την δημιουργία ενός τέτοιου μαθήματος στα ελληνικά σχολικά δεδομένα που να εστιάζει στην ενίσχυση συναισθηματικών δεξιοτήτων. Επιπλέον, αναλύθηκε η αξιοποίηση και η επιλογή ενός μαθήματος micro-MOOC για τους σκοπούς αυτούς και ο τρόπος σχεδίασης και υλοποίησης του μαθήματος, το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Edunext: Open edX. Επιπλέον, προέκυψαν συμπεράσματα και προτάσεις βελτίωσης για την παρούσα εργασία. Οι θεματικές που προέκυψαν μέσω της σχεδίασης του μαθήματος αυτού, επιδιώκουν την περαιτέρω εστίαση στην εκπαίδευση των εφήβων σχετικά με τις συναισθηματικές τους δεξιότητες, με σκοπό την καλύτερη εξοικείωση με τα συναισθήματά τους και την ετοιμότητα τους σε καταστάσεις που αφορούν στην διαχείριση συναισθημάτων.el
dc.format.extent210el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για εφήβους : ορισμός, αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων του θυμού, του άγχους και της λύπης και εφαρμογή τρόπων διαχείρισης τουςel
dc.title.alternativeDesign and development of an e-course for adolescents : definition, recognition and expression of anger, anxiety and sadness and application of management ways of these emotionsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENEmotions constitute a significant issue in adolescent’s everyday life, since a plethora of research findings highlights the important effects of them in the school and academic performance, the family and social relationships and the mental/physical health. The purpose of this master’s dissertation was to design an online course which focuses on the field of emotions and specifically in the Definition, Recognition, Expression of the feelings of anger, anxiety and sadness, as well as the Application of ways to cope with them in adolescents (12-18 years old). The focus on these three basic emotions was being considered as important, as in this age period, anger, anxiety and sadness are basic emotions, with which teenagers are often confronted with coping with the consequences of them in their personal lives. Specifically, in this master’s thesis, its purpose and the need of creation of this course focusing on strengthening of the emotional skills in the Greek school reality were analyzed. In addition, the utilization and the selection of a micro-MOOC course for these purposes and the design and the implementation of the course, which was conducted through Edunext: Open edX platform, were analyzed. Moreover, conclusions and suggestions for the improvement of this course were pointed out. The topics emerged through the design of this course aim to further focus on the education of adolescents regarding their emotional skills, so as to be more familiar with their emotions and be more prepared for the situations involving the management of emotions.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΣυναισθήματαel
dc.subject.keywordMicro-MOOCel
dc.subject.keywordΜαθησιακά αποτελέσματαel
dc.date.defense2024-10-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»