dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Ράπτη, Αγάπη | |
dc.date.accessioned | 2024-10-24T05:32:37Z | |
dc.date.available | 2024-10-24T05:32:37Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16891 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4313 | |
dc.description.abstract | Τα συναισθήματα αποτελούν ένα κομβικό κομμάτι στην καθημερινότητα των εφήβων, καθώς αρκετά ερευνητικά ευρήματα έχουν επισημάνει ότι αυτά συνδέονται με σημαντικές επιπτώσεις στην σχολική και ακαδημαϊκή επίδοση, τις οικογενειακές και κοινωνικές σχέσεις και τη ψυχική και σωματική υγεία αυτών. Στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής εργασίας ήταν η σχεδίαση ενός διαδικτυακού μαθήματος που να επικεντρώνεται στον τομέα των συναισθημάτων και κυρίως στον Ορισμό, την Αναγνώριση, την Έκφραση των συναισθημάτων του θυμού, του άγχους και της λύπης, καθώς και την Εφαρμογή τρόπων διαχείρισης αυτών σε εφήβους (12-18 ετών). Η εστίαση σε αυτά τα τρία βασικά συναισθήματα κρίθηκε σημαντική, καθώς σε αυτή την ηλικιακή ομάδα, ο θυμός, το άγχος και η λύπη αποτελούν βασικά συναισθήματα, με τα οποία οι έφηβοι έρχονται συχνά αντιμέτωποι και καλούνται να διαχειριστούν τις συνέπειες αυτών στην προσωπική τους ζωή. Πιο συγκεκριμένα, στην παρούσα εργασία, αναλύθηκε ο σκοπός αυτής και η ανάγκη για την δημιουργία ενός τέτοιου μαθήματος στα ελληνικά σχολικά δεδομένα που να εστιάζει στην ενίσχυση συναισθηματικών δεξιοτήτων. Επιπλέον, αναλύθηκε η αξιοποίηση και η επιλογή ενός μαθήματος micro-MOOC για τους σκοπούς αυτούς και ο τρόπος σχεδίασης και υλοποίησης του μαθήματος, το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Edunext: Open edX. Επιπλέον, προέκυψαν συμπεράσματα και προτάσεις βελτίωσης για την παρούσα εργασία. Οι θεματικές που προέκυψαν μέσω της σχεδίασης του μαθήματος αυτού, επιδιώκουν την περαιτέρω εστίαση στην εκπαίδευση των εφήβων σχετικά με τις συναισθηματικές τους δεξιότητες, με σκοπό την καλύτερη εξοικείωση με τα συναισθήματά τους και την ετοιμότητα τους σε καταστάσεις που αφορούν στην διαχείριση συναισθημάτων. | el |
dc.format.extent | 210 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για εφήβους : ορισμός, αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων του θυμού, του άγχους και της λύπης και εφαρμογή τρόπων διαχείρισης τους | el |
dc.title.alternative | Design and development of an e-course for adolescents : definition, recognition and expression of anger, anxiety and sadness and application of management ways of these emotions | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Emotions constitute a significant issue in adolescent’s everyday life, since a plethora of research findings highlights the important effects of them in the school and academic performance, the family and social relationships and the mental/physical health. The purpose of this master’s dissertation was to design an online course which focuses on the field of emotions and specifically in the Definition, Recognition, Expression of the feelings of anger, anxiety and sadness, as well as the Application of ways to cope with them in adolescents (12-18 years old). The focus on these three basic emotions was being considered as important, as in this age period, anger, anxiety and sadness are basic emotions, with which teenagers are often confronted with coping with the consequences of them in their personal lives. Specifically, in this master’s thesis, its purpose and the need of creation of this course focusing on strengthening of the emotional skills in the Greek school reality were analyzed. In addition, the utilization and the selection of a micro-MOOC course for these purposes and the design and the implementation of the course, which was conducted through Edunext: Open edX platform, were analyzed. Moreover, conclusions and suggestions for the improvement of this course were pointed out. The topics emerged through the design of this course aim to further focus on the education of adolescents regarding their emotional skills, so as to be more familiar with their emotions and be more prepared for the situations involving the management of emotions. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Συναισθήματα | el |
dc.subject.keyword | Micro-MOOC | el |
dc.subject.keyword | Μαθησιακά αποτελέσματα | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |