Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Κινητή τηλεφωνία"
Αποτελέσματα 6-12 από 12
-
Ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα: αναλύοντας το επιχειρησιακό περιβάλλον - εφαρμογή του μοντέλου του Porter στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας
(2004-12-01)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, o οποίος λειτουργεί κάτω από συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού. Στην όλη ανάλυση, ιδιαίτερο βάρος δίνεται στο μοντέλο των πέντε δυνάμεων ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση εταιρίας παροχής προϊόντων και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2011-11-01)Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να εμβαθύνει στους πιθανούς λόγους για τους οποίους θα μπορούσε κάποιος να επενδύσει στην λειτουργία καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας σε συγκεκριμένη περιοχή. Η μελέτη δεν ... -
Ποσοτική αποτίμηση μεγεθών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2005-12-01)Στη παρούσα εργασία θα επικεντρωθούμε στη δραστηριότητα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική Επικράτεια πραγματοποιώντας όχι την κλασσική χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών ... -
Ποσοτική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στις πωλήσεις εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2009-01-26)Οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με στόχο να τα γνωστοποιήσουν στο καταναλωτικό κοινό. Τις περισσότερες φορές μάλιστα επενδύουν μεγάλα ποσά στο τμήμα Μάρκετινγκ και ένα μέρος των δαπανών ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας
(2009-07-03)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη σκοπιμότητα ιδρύσεως εταιρείας παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας με την επωνυμία «Connect S.A.». Η συγκεκριμένη εταιρεία θα έχει πανελλαδική κάλυψη και θα απευθύνεται σε όλους τους ... -
Στρατηγικά παίγνια και υποδείγματα ολιγοπωλείου : μια εφαρμογή στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας
(2006-05-29)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει το πώς η θεωρία των παιγνίων, η οποία είναι μία πολύ σημαντική εφαρμογή της μικροοικονομίας, μελετάει τα στρατηγικά παίγνια και κατ’ επέκταση τη ... -
Το franchise στην Ελλάδα και στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διπλωματική χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο αφορά το θεωρητικό κομμάτι για τον θεσμό της δικαιόχρησης και το δεύτερο επικεντρώνεται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο κεφάλαιο ...