Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of a prototype of a mobile quiz game using cutting-edge tools and practices

dc.contributor.advisorAlepis, Efthimios
dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorDokouzis, Iason - Dimitrios
dc.contributor.authorΝτοκούζης, Ιάσων - Δημήτριος
dc.date.accessioned2024-09-18T09:50:34Z
dc.date.available2024-09-18T09:50:34Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16752
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4174
dc.description.abstractΟ σκοπός αυτής της δημοσίευσης ήταν η δημιουργία ενός παιχνιδιού ερωταπαντήσεων, το οποίο θα επέτρεπε παίχτες σε ολόκληρο τον κόσμο να συνδεθούν, να περάσουν μέσα από quiz και να απαντάνε μαζί σε ερωτήσεις. Η απάντηση του κάθε παίχτη σε κάθε κουίζ έπρεπε να καταγραφόταν και να αποθηκευόταν σε έναν χώρο αποθήκευσης και οι παίχτες έπρεπε να έχουν την ικανότητα να δουν στατιστικά δεδομένα για τον εαυτό τους, ή και να δούνε παγκόσμια στατιστικά δεδομένα. Η σημασία του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού κατά τη δημιουργία, συντήρηση ή επέκταση εφαρμογών θα εξηγηθεί πρώτα. Θα περιγραφούν προσεγγίσεις που μπορούν να ληφθούν υπόψη, καθώς και προοπτικές που πρέπει να εξεταστούν. Τέλος, θα εξηγηθούν πρακτικές που έχουν δημιουργηθεί από τον συγγραφέα με σκοπό τη συγγραφή καλά οργανωμένου κώδικα. Τα παραπάνω θέματα θα παρουσιαστούν στον αναγνώστη μέσω παραδειγματικών εφαρμογών, που έχουν δημιουργηθεί από τον συγγραφέα για τις ανάγκες αυτής της εργασίας. Οι παραδειγματικές εφαρμογές είναι εφαρμογές κονσόλας χωρίς στοιχεία διεπαφής χρήστη, με σκοπό την εμφάνιση και την εστίαση στη λογική της εφαρμογής και όχι στη διεπαφή χρήστη (UI) της. Οι βασικές αρχές του σχεδιασμού γραφικών εφαρμογών με το Jetpack Compose θα εξηγηθούν στο επόμενο κεφάλαιο. Το Jetpack Compose επιτρέπει στους προγραμματιστές ή σχεδιαστές να αναπτύσσουν γραφικές διεπαφές για κινητές εφαρμογές με υψηλό βαθμό ελευθερίας, ταχύτητας και με ελάχιστο αριθμό σφαλμάτων. Το Jetpack Compose είναι ένα εργαλείο που προσφέρει έναν εντελώς νέο τρόπο για την ανάπτυξη σύγχρονων γραφικών διεπαφών χρήστη και επιτρέπει τη χρήση των τελευταίων τεχνολογιών. Οι βασικές αρχές της δημιουργίας διατάξεων, των τροποποιητών (Modifiers) και η σημασία της σειράς με την οποία εφαρμόζονται θα εξηγηθούν με παραδείγματα και εικόνες που ελπίζουμε να προσφέρουν στον αναγνώστη βαθιά κατανόηση αυτού του εργαλείου. Το τελευταίο κεφάλαιο θα εξηγήσει τη δομή της εφαρμογής, τις κλάσεις της και το πώς συνδέονται, καθώς και τα δύο διαφορετικά εκτελέσιμα αρχεία που χρησιμοποιούνται για την παροχή της λειτουργικότητας εκτέλεσης. Θα εξηγηθούν προβλήματα σχεδίασης που βρέθηκαν και οι λύσεις που δόθηκαν για αυτά τα προβλήματα. Μέχρι το τέλος του κεφαλαίου, ο αναγνώστης θα έχει μια ολοκληρωμένη κατανόηση της γενικής δομής της εφαρμογής.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleDevelopment of a prototype of a mobile quiz game using cutting-edge tools and practicesel
dc.title.alternativeΕφαρμογή σύγχρονων εργαλείων και πρακτικών για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου παιχνιδιού ερωταπαντήσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of this publication was to create a quiz game that would allow players from around the world to connect, go through quizzes and answer questions together. The answers would be graded by the application. Every player’s answer to every quiz needed to be recorded and stored in a storage space and players would have the ability to view statistical data about themselves, as well as worldwide statistical data. The importance of Object-Oriented programming when creating, maintaining or expanding applications will be explained first. Approaches that can be taken into account, as well as perspectives that should be considered will be described. Finally, practices that have been created by the author for the purpose of writing well-organized code will be explained. The above aspects will be shown to the reader through example applications, created by the author for the purposes of this paper. The example applications are console applications without UI elements, in order to display and focus on the logic of the application, rather than its User Interface. The basics of designing graphical applications with Jetpack Compose, will be explained in the next chapter. Jetpack Compose allows programmers or designers to develop user interfaces for mobile applications with a high degree of freedom, speed and with a minimal amount of bugs. Jetpack Compose is a toolkit that provides an entirely new way to develop modern graphical User Interfaces and it allows for the latest technologies to be used. The basics of layout creation, modifiers and the importance of the order in which they are applied will be explained with examples and images that will hopefully provide a deep understanding of the toolkit to the reader. The last chapter will explain the structure of the application, its classes and how they are connected and the two different executables that are used to provide the runtime functionality. Design problems that were found and the solutions that were given for these problems will be explained. By the end of the chapter, the reader will have a comprehensive understanding of the general structure of the application.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνηςel
dc.subject.keywordJetpack Composeel
dc.subject.keywordOOPel
dc.subject.keywordObject-Oriented Programmingel
dc.subject.keywordMobile applicationel
dc.subject.keywordClass structureel
dc.subject.keywordQuiz gameel
dc.subject.keywordUser interfaceel
dc.subject.keywordTCPel
dc.subject.keywordUDPel
dc.subject.keywordTransmission Control Protocolel
dc.subject.keywordUser Datagram Protocolel
dc.subject.keywordServer synchronizationel
dc.subject.keywordPeer-to-peerel
dc.subject.keywordDedicated serverel
dc.subject.keywordListen serverel
dc.subject.keywordHost migrationel
dc.subject.keywordModifierel
dc.date.defense2024-09-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»