| dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
| dc.contributor.author | Σοφικίτης, Χρήστος | |
| dc.date.accessioned | 2024-08-26T09:37:33Z | |
| dc.date.available | 2024-08-26T09:37:33Z | |
| dc.date.issued | 2024-06 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16674 | |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4096 | |
| dc.description.abstract | Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η
εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία.
Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιού, και η
εκμάθηση των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία.
Κατά την διάρκεια της εργασίας έγινε η δημιουργία χαρακτήρων, περιβαλλόντων,
συμπεριφορών των χαρακτήρων, και αντιδράσεων μεταξύ τους. Η χρήση εργαλείων
ανάπτυξης εντός του περιβάλλοντος της Unity 3D ήταν επίσης σπουδαία, για την οπτική
και μηχανική ανάπτυξη των κομματιών του παιχνιδιού.
Αρχικά φτιάχτηκε μια βασική ιδέα του παιχνιδιού σε μορφή κείμενο. Ύστερα
προγραμματιστήκαν, οι βασικές συμπεριφορές του παίκτη, των φίλων, των εχθρών, και
του περιβάλλοντος. Η ανάπτυξη των χαρακτήρων έγινε πρώτα σε δοκιμαστικό
περιβάλλον, και η δημιουργία των τελικών τους περιβαλλόντων ακολουθήσε. Αυτό
επαναλήφθηκε αρκετές φορές μέχρι όλες οι σκηνές να φτιαχτούν.
Στο τέλος το παιχνίδι ανέβηκε δημόσια στην πλατφόρμα itch.io δωρεάν. | el |
| dc.format.extent | 50 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D | el |
| dc.title.alternative | The baby dragon and its friends : a third person action-adventure game developed on Unity3D platform | el |
| dc.type | Bachelor Dissertation | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
| dc.description.abstractEN | The goal of the current project is the creation of a small project, and the learning of the
tools that will be necessary for this process.
During the creation of the project ensued the development of characters, environments,
behaviors, and interactions between these elements. The use of tools within the Unity
3D environment was also crucial for the visual and mechanical development of the
game.
The first step was the creation of a rough draft of the game in text format. After that, the
coding of the basic behaviors of the player, allies, enemies, and environmental
components followed. The creation of the characters was first done in a testing
environment, and then the fitting environments were created. This process was repeated
multiple times, until all the scenes in the game were completed.
In the end, the project was uploaded on the itch.io platform for free. | el |
| dc.subject.keyword | Unity | el |
| dc.subject.keyword | Unity3d | el |
| dc.subject.keyword | Unity 3d | el |
| dc.subject.keyword | Platformer | el |
| dc.subject.keyword | Action platformer | el |
| dc.subject.keyword | Action | el |
| dc.subject.keyword | Adventure | el |
| dc.subject.keyword | Action adventure | el |
| dc.subject.keyword | 3rd person | el |
| dc.subject.keyword | Third person | el |
| dc.subject.keyword | Dragon | el |
| dc.subject.keyword | Imaginary | el |
| dc.subject.keyword | Game | el |
| dc.subject.keyword | 3d project | el |
| dc.subject.keyword | Artificial intelligence | el |
| dc.subject.keyword | Virtual reality | el |
| dc.subject.keyword | Blender | el |
| dc.subject.keyword | Blender 3d | el |
| dc.subject.keyword | A* | el |
| dc.subject.keyword | A star | el |
| dc.subject.keyword | Pathfinding | el |
| dc.subject.keyword | Pathfind | el |
| dc.subject.keyword | Navmesh | el |
| dc.subject.keyword | Navigation mesh | el |
| dc.subject.keyword | Small game | el |
| dc.subject.keyword | Story driven | el |
| dc.date.defense | 2024-07-04 | |