dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Θεοδωρίδης, Φοίβος | |
dc.date.accessioned | 2024-08-26T08:03:53Z | |
dc.date.available | 2024-08-26T08:03:53Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16662 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4084 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#.
Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή για την εφαρμογή και το πως λειτουργά, καθώς και ποιες ανάγκες εξυπηρετεί. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στα Scenes που υπάρχουν και παρουσιάζονται τα αντίστοιχα Scripts, περιγράφοντας αναλυτικά την χρήση του κάθε Script. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναφέρονται τα Animations που χρησιμοποιηθήκαν και το πως εφαρμόστηκαν με την χρήση του Animator. Στο τρίτο κεφάλαιο, φαίνεται η σωστή λειτουργία του κώδικα καθώς και το πως φαίνεται ο κόσμος. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο, εκφράζονται συμπεράσματα και μελλοντικές επεκτάσεις.
Σκοπός μου κατά την διάρκεια της συγγραφής, δεν ήταν μόνο η ορθή και όσο το δυνατόν πληρέστερη ανάλυση του θέματος. Έγινε προσπάθεια, έτσι ώστε το περιεχόμενο της εργασίας να είναι κατανοητό και σαφές, γι’ αυτό η ανάλυση του θέματος έγινε με την βοήθεια των Screenshots από τον κώδικα και το παιχνίδι.
Επέλεξα το συγκεκριμένο θέμα εργασίας λόγω του ενδιαφέροντος μου για ανάπτυξη παιχνιδιών τα οποία θα μπορέσουν να παίξουν και να απολαύσουν άτομα που τους ενδιαφέρουν τα συγκεκριμένα ήδη παιχνιδιών (RPG games). Όσο περνάνε τα χρόνια, πιστεύω πως ο κώδικας για τα παιχνίδια απλοποιείται και μέσω του διαδικτύου και του Asset Store για το κάθε engine, ο καθένας θα μπορεί να δημιουργήσει το παιχνίδι των ονείρων του. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου | el |
dc.title.alternative | Adventure in space : a third person Unity 3D application | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This present dissertation focuses on the game "Adventure in Space" which is fully implemented. The thesis was developed in Unity using the C# programming language.
Specifically, this report consists of four chapters. In the first chapter, an introduction to the application and how it works is provided, as well as the needs it addresses. The second chapter discusses the existing Scenes and presents the corresponding Scripts, describing in detail the use of each Script. The third chapter mentions the Animations used and how they were implemented using the Animator. Finally, the fourth chapter expressed the conclusion and future extensions.
My aim during the writing of this dissertation was not only the accuracy and completing is as much as possible. An effort was made to ensure that the content of the dissertation is understandable and clear, which is why the analysis of the subject was done with the help of Screenshots from the code and the game.
I chose this topic due to my interest in game development, specifically games that can be played and enjoyed by people interested in this genre (RPG games. As the years go by, I believe that the coding for games will become more simplified, and through the internet and the Asset Store for each engine, everyone will be able to create the game of their dreams. | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | C# | el |
dc.subject.keyword | Animation | el |
dc.subject.keyword | RPG | el |
dc.subject.keyword | Scripts | el |
dc.subject.keyword | Space | el |
dc.date.defense | 2024-06-28 | |