Show simple item record

dc.contributor.advisorΣφακιανάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΚουβέλη, Αικατερίνη - Αθανασία
dc.date.accessioned2024-06-05T11:31:29Z
dc.date.available2024-06-05T11:31:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16514
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3936
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Ποσοτική Ανάλυση των Στρατηγικών Influencer Marketing: Η περίπτωση του Κλάδου της Κοσμητολογίας» εστιάζει στην εμπλοκή και στην αλληλεπίδραση των influencers με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον εν λόγω κλάδο. Η μελέτη αποσκοπεί να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους οι influencers στο Instagram ενισχύουν τη δέσμευση και την εμπιστοσύνη των ακολούθων τους, μέσω της ποικιλίας του περιεχομένου που δημοσιεύουν καθώς και τον αντίκτυπο που έχουν οι στρατηγικές Influencer Marketing. Βασικός ερευνητικός σκοπός είναι να προσδιοριστούν οι κατηγορίες των influencers και η αποτελεσματικότητα των στρατηγικών τους σε σχέση με την απόκριση των social media users. Η ερευνητική μεθοδολογία συνδυάζει τη θεωρητική θεμελίωση με τη ποσοτική ανάλυση της αντίδρασης των χρηστών στις αναρτήσεις των influencers, προκειμένου να αναδείξει μια εμπεριστατωμένη και αξιόπιστη αποτύπωση των ευρημάτων για την εξυπηρέτηση του σκοπού της έρευνας. Ειδικότερα, το ερευνητικό δείγμα αποτελείται από έξι διαφορετικού τύπου influencers στο Instagram, που προωθούν προϊόντα στον κλάδο της Κοσμητολογίας. Στο πλαίσιο της έρευνας πραγματοποιήθηκε Ανάλυση Συναισθήματος και Ανάλυση Περιεχομένου στα σχόλια που συγκεντρώνουν στις αναρτήσεις τους οι influencers και στην συνέχεια διεξήχθη Ποσοτική Ανάλυση στα συλλεγόμενα δεδομένα. Η μελέτη αποκαλύπτει σημαντικά ευρήματα σχετικά με τη δυναμική των σχολίων των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη σχέση τους με τους influencers. Εν κατακλείδι, οι επιχειρήσεις και οι influencers λαμβάνοντας υπόψιν τα εν λόγω ευρήματα μπορούν να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους περαιτέρω, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητά τους.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠοσοτική ανάλυση των στρατηγικών influencer marketing : η περίπτωση του κλάδου της κοσμητολογίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordInfluencer marketingel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές influencer marketingel
dc.subject.keywordSocial media influencersel
dc.subject.keywordΚλάδος κοσμητολογίαςel
dc.subject.keywordΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.date.defense2024-06-03


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»