Εμφάνιση απλής εγγραφής

Risk management στην εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΜπέλλου, Έλενα
dc.date.accessioned2024-04-02T10:24:50Z
dc.date.available2024-04-02T10:24:50Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16339
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3761
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης που ακολουθεί είναι να εξετάσει πως αντιλαμβάνεται η εκπαιδευτική κοινότητα την έννοια της Διαχείρισης Κινδύνου, ποιος είναι ο βαθμός προτεραιότητας της ψυχικής υγείας και της σωματικής ασφάλειας στο ελληνικό εκπαιδευτικό περιβάλλον και τα πολλαπλά είδη κινδύνων που υπάρχουν τα οποία καθιστούν απαραίτητη την ένταξη πρόληψης και αντιμετώπισης τους. Συγκεκριμένα, Ποιες είναι οι προκλήσεις και οι μέθοδοι προστασίας σχετικά με την ψυχική και σωματική ασφάλεια των μαθητών; Τι γνώσεις έχουν οι εκπαιδευτικοί όσον αφορά την διαχείριση κινδύνων; Ποιες είναι οι προκλήσεις που καθιστούν την εισαγωγή του risk management απαραίτητη στα σχολεία; Ποιες είναι οι ψυχολογικές δυσκολίες των εκπαιδευτικών στα σχολεία και ποιοι οι τρόποι διαχείρισης από κάθε σχολική μονάδα; Η βιβλιογραφική ανασκόπηση διαιρείται σε δύο κύριες ομάδες, αποτελούμενες από πέντε υποενότητες. Η πρώτη ομάδα στοχεύει στην εισαγωγή της έννοιας “Κίνδυνος” και “Διαχείρισης Κινδύνων”, στην ιστορική αναδρομή των γεγονότων που την έθεσαν σε λειτουργία στις επιχειρήσεις και στην σύγχρονη εφαρμογή της. Η δεύτερη ομάδα στοχεύει στον ορισμό των κινδύνων στο σχολείο ως μια εισαγωγή στην ανάλυση προβλημάτων που ακολουθεί στο επόμενο κεφάλαιο. Έπειτα, η έρευνα στο δεύτερο κεφάλαιο αποτελείται απο την καταγραφή περιστατικών που έχουν ήδη λάβει χώρα σε διάφορες εκπαιδευτικές μονάδες στην Ελλάδα με στόχο την ανάλυση των κινδύνων στον εκπαιδευτικό χώρο. Τέλος, το ερευνητικό έργο στο τρίτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην έρευνα της κρισιμότητας διαχείρισης κινδύνων στον εκπαιδευτικό τομέα και την ανάγκη για περαιτέρω εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Μέσα από την ανάλυση ενός ερωτηματολογίου το οποίο δόθηκε σε 125 εκπαιδευτικούς με ερωτήσεις που αφορούν την υπάρχουσα εκπαιδευτική πραγματικότητα και τις προτάσεις που θα μπορούσαν να την αναβαθμίσου , αναδεικνύονται οι ελλείψεις στους υπάρχοντες τρόπους υποστήριξης και διασφάλισης του εκπαιδευτικό προσωπικού και των μαθητών, και τα συμπεράσματα που μας οδηγούν στην συζήτηση για ένταξη διαχείρισης και πρόληψης κινδύνων στις σχολικές μονάδες.el
dc.format.extent142el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleRisk management στην εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeRisk management in educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENΤhe purpose of the present study is to assess how the educational community perceives the concept of Risk Management, to what extent mental and physical health is prioritized in education, and to identify the various types of dangers and risks that exist in schools. The findings will showcase the necessity of incorporating prevention strategies against them. More specifically, the main research questions are: "what are the challenges endangering the mental and physical safety of students and the methods of overcoming them?" "What kind of knowledge do educators hold regarding risk management?" "What are the challenges that make the incorporation of risk management crucial for schools?" "What are the mental difficulties of educators in schools, and how do they receive psychological support by each school unit?". The literature review aims to introduce the concept of "Risk Management," the historical events that put it into function in the industry, and the examination of existing risk management methods in educational administration. The research presented in the second chapter will highlight incidents that have taken place in various Greek educational units with the aim of identifying the types of risks in the educational space. Finally, the last chapter aims to highlight the importance of risk management in the education sector and the need for further education and awareness among the educational staff. Through the analysis of a questionnaire given to 125 educators with questions exploring school reality and proposals for its development, we are introduced into the all the possible ways education lacks in mental support and physical protection of the educational staff and of students, leading us to a better understanding of how important is to implement Risk Management in school units.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση κινδύνωνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordRisk managementel
dc.subject.keywordΚίνδυνος στο σχολείοel
dc.subject.keywordΦυσικοί κίνδυνοιel
dc.subject.keywordΣωματικοί κίνδυνοιel
dc.subject.keywordΨυχολογικοί κίνδυνοιel
dc.subject.keywordΟικονομικοί κίνδυνοιel
dc.date.defense2024-03-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»