Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜανιάτης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαραγεωργοπούλου, Σοφία
dc.date.accessioned2024-03-08T07:27:41Z
dc.date.available2024-03-08T07:27:41Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16260
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3682
dc.description.abstractΤο θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι «οι επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας και η αλλαγή με στόχο τη βιωσιμότητα». Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσουμε τις επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας σε περιβαλλοντικό , κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο αλλά και να αναδείξουμε την ευκαιρία που μας δίνεται να αλλάξουμε την υπάρχουσα κατάσταση. Εστιάζουμε στην βιομηχανία της μόδας διότι πρόκειται για ένα σημαντικό, ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα που επηρεάζει όχι μόνο το περιβάλλον αλλά και την ανθρώπινη υγεία. Πιο συγκεκριμένα, οι δραστηριότητες της βιομηχανία της μόδας ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την περιβαλλοντική καταστροφή. Το πρόβλημα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις καθώς έχει επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Η επίλυση του σύνθετου αυτού προβλήματος είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς επηρεάζει τους ανθρώπους ,τόσο εργασιακά όσο και υγειονομικά, το περιβάλλον αλλά και την οικονομία. Απέναντι σε αυτό το πρόβλημα βρίσκονται άμεσα οι χώρες που πλήττονται από τις επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της εν λόγω βιομηχανίας. Στη σημερινή εποχή, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η αλλαγή νοοτροπίας έχει οδηγήσει τους ανθρώπους στην υιοθέτηση της νοοτροπίας της αλλαγής με σκοπό τη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας οδηγηθήκαμε στα παρακάτω συμπεράσματα. Αρχικά, το περιβαλλοντικό ζήτημα που προκύπτει από τις δραστηριότητες της μόδας είναι πλέον γνωστό στο ευρύ κοινό. Οι άνθρωποι προσπαθούν όλο και περισσότερο να εφαρμόζουν βιώσιμες πρακτικές όπως η μείωση των απορριμμάτων τους , η χρήση ενδυμάτων φυσικών ινών, η ανακύκλωση , η επαναχρησιμοποίηση, η ενοικίαση ενδυμάτων και η χρήση νέων τεχνολογιών με σκοπό τη βιωσιμότητα. Ακόμη μέσα από διάφορες έρευνες επιβεβαιώνεται η αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών προς τη βιωσιμότητα και την πράσινη αισθητική . Αντιλαμβανόμαστε όμως ότι η λύση αυτού του σύνθετου προβλήματος έγκειται όχι μόνο στην αλλαγή της συμπεριφοράς καταναλωτών αλλά και στην συνεργασία των ίδιων των εταιρειών. Οι ίδιες εταιρείες οφείλουν προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα ώστε να περιοριστούν σημαντικά οι αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων τους στο περιβάλλον. Σχετικά με τα παραπάνω αναδεικνύεται σημαντική η προσπάθεια ελληνικών εταιρειών μόδας που εφαρμόζουν βιώσιμες πρακτικές με στόχο την υλοποίηση του βιώσιμου οράματος.el
dc.format.extent125el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟι επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας και η αλλαγή με στόχο τη βιωσιμότηταel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe topic of the dissertation is "the impact of the fashion industry and the change for sustainability." The purpose of this dissertation is to present the impacts of the fashion industry at an environmental, social, and economic level but also to highlight the opportunity given to us to change the current situation. We focus on the fashion industry because it is an important, interesting, and contemporary topic that not only affects the environment but also human health. More precisely, the activities of the fashion industry are largely responsible for the environmental destruction. The problem has taken on great proportions as it has expanded globally. Solving this complex problem is particularly important as it affects people, both occupationally and health-wise, the environment and the economy. The countries affected by its industrial activities are directly facing this problem. In today's era, technological advancements and change in mindset has people adopting the mindset of change for the purpose of sustainability. In the context of this thesis, we were led to the following conclusions. To begin with, the environmental issue arising from fashion activities is now known to the general public. People are increasingly trying to implement sustainable practices such as reducing their waste, using natural fiber clothing, recycling, reusing, renting clothing, and using new technologies for sustainability. Even through various researches, the change in consumer behavior towards sustainability and green aesthetics is confirmed. But we realize that the solution to this complex problem lies not only in changing consumer behavior but also in the cooperation of the companies themselves. The same companies must adapt to the new data in order to significantly limit the negative effects of their activities on the environment. Based on the above, the effort of Greek fashion companies that apply sustainable practices with the aim of the implementation of the sustainable vision,seems important.el
dc.contributor.masterΚλιματική Κρίση και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών / MSc in Climate Crisis and Information and Communication Technologiesel
dc.subject.keywordΡύπανσηel
dc.subject.keywordΑποτύπωμα άνθρακαel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.subject.keywordΦυσικές ίνεςel
dc.subject.keywordΑνακύκλωσηel
dc.date.defense2024-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»