Εμφάνιση απλής εγγραφής

Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑντωνίτσα, Σοφία
dc.date.accessioned2024-03-06T10:17:10Z
dc.date.available2024-03-06T10:17:10Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16253
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3675
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) (Artificial Intelligence, AI) έχουν κυριαρχήσει σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, με αξιοσημείωτη ένταση και στον τομέα της εκπαίδευσης (Lim et al., 2023:1). Οι πρόσφατες εξελίξεις της ΤΝ έχουν δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες για τον μελλοντικό αντίκτυπό της, τόσο στην εκπαίδευση, όσο και στη μάθηση (Holmes & Tuomi, 2022:1). Εφαρμογές ΤΝ έχουν εξελιχθεί ραγδαία και εφαρμόζονται ήδη στην εκπαιδευτική διαδικασία (Ali et al., 2023:1), παρέχοντας στους εκπαιδευτικούς πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την απόδοση των εκπαιδευομένων, τα μαθησιακά αποτελέσματα και την εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα (Owan et al., 2023:2). Παράλληλα, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να αλληλεπιδρούν με τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, ενισχύοντας τόσο τις γνώσεις, όσο και τις δεξιότητές τους (Kim et al., 2022:6091). Ακόμη, η ενσωμάτωση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης από τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς μπορεί να προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη μαθησιακή καθοδήγηση, ενισχύοντας την φοιτητοκεντρική εκπαίδευση (Hwang et al., 2020:1). Με βάση αυτό το πλαίσιο, η παρούσα Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία εξετάζει την ενσωμάτωση και την εφαρμογή των εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, μέσω μιας δομημένης βιβλιογραφικής επισκόπησης, η οποία παρέχει μια συνολική θεώρηση του ερευνητικού τοπίου με έμφαση στις κατηγορίες εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης (ευφυή συστήματα διδασκαλίας, ευφυείς πράκτορες, ChatGPT, ChatBots και αυτοματοποιημένα συστήματα αξιολόγησης), καθώς και στην αξιοποίηση αυτών από τους εκπαιδευτικούς, τους εκπαιδευόμενους και τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΒιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeLiterature review on the use of artificial intelligence tools in educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn recent years, Artificial Intelligence (AI) tools have dominated all human activities, with a notable intensity in the field of education (Lim et al., 2023:1). Recent developments in AI have created high expectations for its future impact, both in teaching and learning (Holmes & Tuomi, 2022:1). AI tools have evolved rapidly and are already being applied in the educational process (Ali et al., 2023:1), providing educators with valuable insights into learner performance, learning outcomes and educational effectiveness (Owan et al., 2023:2). At the same time, learners benefit from using AI tools by extending their self-regulation skills and the efficiency of their self-study (Kim et al., 2022:6091). Furthermore, the deployment of AI tools by educational organizations can provide more personalized learning guidance, enhancing student-centered education (Hwang et al., 2020:1). To this end, this Master Thesis examines the integration and application of AI tools in Education, through a structured literature review, which provides a view of the current research landscape with an emphasis on the categories of AI applications (intelligent teaching systems, intelligent agents, ChatGPT, ChatBots and automated assessment systems), as well as the use of its tools by teachers, learners and educational organizations, challenges and advantages.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιδασκαλίαel
dc.subject.keywordΜάθησηel
dc.date.defense2024-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»