Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΑγγελάκος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-02-23T11:53:13Z
dc.date.available2024-02-23T11:53:13Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16205
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3627
dc.description.abstractΤα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) έχουν αναδειχθεί ως μια καινοτόμα μορφή εκπαίδευσης στον ευρύτερο χώρο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης διότι προσφέρουν νέες ελκυστικές ευκαιρίες για την Ανώτατη Εκπαίδευση, τη Δια Βίου Μάθηση και την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Οι υψηλές απαιτήσεις δημιουργούν και ισχυρές προκλήσεις με αποτέλεσμα να διατυπώνεται έντονος σκεπτικισμός και αμφισβήτηση αναφορικά με την Ποιότητα του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και τις μεθόδους που αξιοποιούνται για τη Διασφάλιση του. Η εργασία θέτει ως απώτερο σκοπό τη σύνθεση ενός χρήσιμου καταλόγου κριτηρίων για τη Διασφάλιση και την αναβάθμιση της Ποιότητας στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό των MOOCs. Στην αρχή, εξετάζεται λεπτομερώς η έννοια της ποιότητας όπως ορίζεται στη βιβλιογραφία και, στη συνέχεια, επιχειρείται η σύγκριση και εφαρμογή υπαρχόντων Εργαλείων Αξιολόγησης Ποιότητας (QAT) σε πραγματικά MOOCs μέσα την ανάλυση του εκπαιδευτικού τους σχεδιασμού. Αναμενόμενο αποτέλεσμα της έρευνας είναι η εξαγωγή ουσιαστικών συμπερασμάτων σχετικά με τα χαρακτηριστικά ποιότητας σε ένα μάθημα, με στόχο να αξιοποιηθούν ως προδιαγραφές σε έναν μελλοντικό εκπαιδευτικό σχεδιασμό ή στην επανασχεδίαση διαδικτυακών μαθημάτων. Οι κεντρικοί ερευνητικοί στόχοι της εργασίας επικεντρώνονται στον εντοπισμό των κριτηρίων εκείνων που δίνουν χαρακτηριστικά ποιότητας στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό ηλεκτρονικών μαθημάτων και στην εύρεση της βέλτιστης πρακτικής για την σύνθεση των προδιαγραφών ποιότητας με βάση τα υπάρχοντα Εργαλεία Διασφάλισης Ποιότητας. Για την επίτευξη αυτών των στόχων τίθενται ερευνητικά ερωτήματα που αναλύονται και αντιστοιχούν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, ενώ παράλληλα διερευνώνται οι βασικές έννοιες που περιέχονται σε αυτά.el
dc.format.extent125el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleH διασφάλιση της ποιότητας και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός στα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENMassive Open Online Courses (MOOCs) have emerged as an innovative form of education in the broader field of Technology-Enhanced Learning, offering new attractive opportunities for higher Education, lifelong learning, and professional development and training. High demands create substantial challenges, resulting in intense skepticism and dubiety regarding the Quality of Educational Design and the methods utilized to ensure it. This work aims to compile a useful list of criteria for Quality Assurance (QA) and the enhancement of it in the Instructional Design (ID) of MOOCs. Initially, the concept of quality, as defined in the literature, is examined in detail. Subsequently, existing Quality Assurance Tools (QAT) are compared and applied to actual MOOCs through the analysis of their instructional design. The expected outcome of the research is to draw substantial conclusions regarding quality attributes in a course intending to utilize them as specifications for future educational designing or redesigning of online courses. The primary research objectives focus on identifying the criteria that attribute quality characteristics to the educational design of online courses and finding the best practice for composing quality specifications based on existing Quality Assurance Tools. To achieve these objectives, research questions are posed, analyzed, and matched with each stage of the process, while exploring the key concepts embedded within them.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordMOOCsel
dc.subject.keywordΔιασφάλιση ποιότηταςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΕργαλεία αξιολόγησης ποιότηταςel
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΠλαίσιο αναφοράς ποιότηταςel
dc.subject.keywordΚατάλογος κριτηρίων ποιότηταςel
dc.date.defense2024-02-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»