Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΦέρρου, Αναστασία
dc.date.accessioned2024-01-17T10:32:53Z
dc.date.available2024-01-17T10:32:53Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16126
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3548
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία πραγματεύεται το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, στο οποίο συνδυάζονται η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας με ένα παραδοσιακό επιτραπέζιο παιχνίδι. Η επιλογή του συνδυασμού ενός παραδοσιακού παιχνιδιού με την τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας έγινε με γνώμονα την κάλυψη του κενού που υπάρχει μεταξύ των ψηφιακών παιχνιδιών και των φυσικών ή αναλογικών παιχνιδιών. Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα και των δύο αυτών κατηγοριών παιχνιδιών, υπάρχει η δυνατότητα να κρατηθεί το ενδιαφέρον των παικτών αμείωτο και να ενισχυθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Σκοπός του προτεινόμενου παιχνιδιού είναι να λειτουργήσει ως «μέσο μεταφοράς» των παικτών σε ένα «ταξίδι ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης» στην Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων. Η εκπαίδευση των παιδιών και των νέων στο θέμα της Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων και στη Διαδικτυακή Ασφάλεια κρίνεται αναγκαία. Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί εδώ και αρκετό καιρό την Παγκόσμια Κοινότητα. Πολλές χώρες έχουν αναπτύξει προγράμματα και πρωτοβουλίες για την εκπαίδευση παιδιών και εκπαιδευτικών. Αυτά τα προγράμματα συνήθως περιλαμβάνουν εκπαιδευτικά προγράμματα σε σχολεία, εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης γονέων και κηδεμόνων, δημιουργία ειδικών πλατφορμών εκπαιδευτικού υλικού και ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια. Ο δικός μας στόχος είναι το προτεινόμενο παιχνίδι να μπορεί να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και να βοηθήσει τους μαθητές να αντιληφθούν τους κινδύνους που εγκυμονούν στο Διαδίκτυο και να τους δώσει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να διαφυλάσσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες, να υιοθετήσουν καλές πρακτικές χρήσης του Διαδικτύου και των μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και να μην διστάζουν να αναφέρουν ανάρμοστες συμπεριφορές και να ζητούν βοήθεια από ενήλικες που εμπιστεύονται.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΠαιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για την προστασία προσωπικών δεδομένωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis Master’s Thesis deals with the design and development of an educational game, in which Augmented Reality technology is combined with a traditional board game. The choice of combining a traditional game with Augmented Reality technology was made with the aim of filling the gap that exists between digital games and physical games. By leveraging the strengths of both of these game categories, there is the potential to keep players engaged and enhance learning outcomes. The purpose of this game is to act as a "vehicle" for players on a "journey of awareness and information" in Personal Data Protection. The education of children and young people on the subject of Personal Data Protection and Internet Security is an issue that concerns the World Community. Many countries have developed programs and initiatives for educating children and educators. These programs and initiatives usually include: educational programs in schools, educational seminars and campaigns to raise awareness of parents and guardians, platforms providing educational resources and digital educational games. Our goal is that the proposed game can easily be used by teachers of Primary and Secondary School helping students to understand the dangers of sharing their personal information on Internet and give them the necessary knowledge to protect their personal data, adopt good practices in using the Internet and Social Media and not hesitate to report inappropriate behavior and ask for help from trusted adults.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΕπιτραπέζιο παιχνίδιel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordΙδιωτικότηταel
dc.subject.keywordΠροσωπικά δεδομέναel
dc.subject.keywordΠροστασία προσωπικών δεδομένωνel
dc.date.defense2024-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»