dc.contributor.advisor | Αγιακλόγλου, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Καραλέκα, Ασπασία | |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T14:33:54Z | |
dc.date.available | 2023-11-27T14:33:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16003 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3425 | |
dc.description.abstract | Η εξουθένωση των εκπαιδευτικών είναι ένα πραγματικό ζήτημα που μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες τόσο για τους δασκάλους όσο και για τους μαθητές. Χαρακτηρίζεται από αισθήματα κόπωσης, απογοήτευσης και έλλειψης χαράς όταν πρόκειται για διδασκαλία. Μπορεί να προκαλέσει στους εκπαιδευτικούς να αισθάνονται καταπονημένοι, να χάσουν το ενδιαφέρον τους για τη δουλειά τους και να γίνουν λιγότερο αποτελεσματικοί. Καθώς οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν αυξανόμενες απαιτήσεις τόσο από τους γονείς όσο και από τους συναδέλφους ή τους διευθυντές, μπορεί να είναι δύσκολο να βρουν την ενέργεια και την ώθηση για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στους μαθητές τους. Δυστυχώς, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κατάσταση σωματικής και συναισθηματικής εξάντλησης που μπορεί να έχει μακροπρόθεσμες αρνητικές επιπτώσεις.
Για τον διευθυντή ενός δημοτικού σχολείου, η κατοχή της κατάλληλης επαγγελματικής επάρκειας είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση. Οι επαγγελματικές ικανότητες ενός διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποτελούνται από πολλές σημαντικές ιδιότητες που πρέπει να υπάρχουν για να μπορούν να ηγούνται αποτελεσματικά του σχολείου και να διασφαλίζουν ότι αυτό εκπληρώνει τους στόχους του. Η κατοχή ισχυρών ηγετικών δεξιοτήτων είναι επίσης απαραίτητη για κάθε διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ένας καλός ηγέτης ξέρει πώς να παρακινεί τα μέλη του προσωπικού, ενώ θέτει επίσης σαφείς προσδοκίες για το τι πρέπει να επιτευχθεί εντός ορισμένων χρονικών πλαισίων. Θα πρέπει επίσης να έχουν την ικανότητα δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων, έτσι ώστε οποιαδήποτε ζητήματα ή προκλήσεις που αντιμετωπίζουν να μπορούν να προσεγγιστούν από διαφορετικές οπτικές γωνίες πριν λάβουν μια απόφαση για το πώς θα προχωρήσουν καλύτερα.Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθούν τα θέματα τόσο της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας όσο και της επαγγελματικής επάρκειας των διευθυντών στα ελληνικά σχολεία. | el |
dc.format.extent | 132 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και η επαγγελματική επάρκεια του διευθυντή στα ελληνικά σχολεία | el |
dc.title.alternative | The professional burnout of primary school teachers and the professional competence of the principal in Greek schools | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The burnout of primary school teachers is a serious issue that can have negative consequences for both teachers and students. It is characterized by feelings of fatigue, frustration and lack of joy when it comes to teaching. This can cause teachers to feel overwhelmed, lose interest in their work and become less effective. As teachers face increasing demands from both parents and colleagues or principals, it can be difficult to find the energy and drive to provide the best possible education for their students. This can lead to a state of physical and emotional exhaustion that can have long-term negative effects.
The professional competence of a primary school principal is essential to ensure that students receive the best possible education. The professional competencies of a primary school principal consist of many important qualities that must be present in order to be able to effectively lead the school and ensure that it fulfills its objectives. Possessing strong leadership skills is also essential for any primary school principal. A good leader knows how to motivate staff members while also setting clear expectations of what needs to be accomplished within certain time frames. They should also have the ability to solve problems creatively, so that any issues or challenges they face can be approached from different angles before making a decision on how best to proceed.
This thesis will analyze the issues of both the burnout of primary school teachers and the professional competence of principals in Greek schools. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εξουθένωση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Διευθυντής | el |
dc.subject.keyword | Επάρκεια | el |
dc.date.defense | 2023-11-02 | |