dc.contributor.advisor | Αγιακλόγλου, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Καραχάλιος, Μάριος Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T12:14:22Z | |
dc.date.available | 2023-11-20T12:14:22Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15952 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3374 | |
dc.description.abstract | Κοιτάζοντας την κλίμακα των πιο στρεσογόνων επαγγελμάτων, θα παρατηρήσουμε αυτό του
εκπαιδευτικού να καταλαμβάνει ιδιαίτερα υψηλές θέσεις. Το αίσθημα του άγχους και η
μείωση του ενδιαφέροντος σε έναν εκπαιδευτικού τον καθιστούν αδύναμο να αντιμετωπίσει
τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ επηρεάζουν
αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο βλέπει τους μαθητές, τους συναδέλφους
και τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτή η σωματική και ψυχική εξάντληση είναι γνωστή με τον όρο
επαγγελματική εξουθένωση ή «Burnout Syndrome» στα αγγλικά. Με βάση την
σημαντικότητα του επαγγέλματος και τις σχέσεις μαθητή και εκπαιδευτικού που είναι
αλληλένδετες και ζωτικής σημασίας για την εκπαιδευτική διαδικασία και την διαμόρφωση
της προσωπικότητας του εκπαιδευόμενου, η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών
θα πρέπει να προλαμβάνεται και αντιμετωπίζεται όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους η έρευνα αυτή σκοπεύει να μελετήσει το Burnout
Syndrome, στους εκπαιδευτικούς των Μουσικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης, καθώς στο συγκεκριμένο περιβάλλον παρατηρείται η σύμπραξη της
εκπαιδευτικής διαδικασίας με αυτή της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Υπό αυτό το πρίσμα η
έρευνα που ακολουθεί επιχειρεί να απαντήσει στο κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται
να είναι επαγγελματικά εξουθενωμένοι και τι πραγματικά μπορεί να σημαίνει αυτό για το
έργο τους. | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία | el |
dc.title.alternative | Burnout syndrome on music schools’ teachers | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Searching for the most stressful professions, it is observed that teachers are considered one of
the top stressful, with increasing trend. Anxious feelings and lack of interest are factors,
making teachers weak on tackling issues during working process and negatively affecting the
way that they treat students, co workers, and even their own self. This physical and mental
exhaustion is known as the burnout syndrome. Considering the primary importance of
teaching, of the good relationship between student and teacher and of the students' personality
mounding, burnout syndrome must be prevented and treated as soon as possible.
For all the above reasons, this study aims to investigate burnout syndrome in the teachers of
secondary music schools in Greece, since these schools are a combination between teaching
and performing in music arts. In this regard, this study aims to provide a clear overview on
whether the teachers feel exhausted or not, and how much this may affect their job. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική εξουθένωση | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακό άγχος | el |
dc.subject.keyword | Burnout | el |
dc.subject.keyword | Νόσος εκπαιδευτικών | el |
dc.date.defense | 2023-11-16 | |