Show simple item record

dc.contributor.advisorΣφακιανάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΣιγανού, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-10-24T10:57:42Z
dc.date.available2023-10-24T10:57:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15832
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3254
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αναλύει την έννοια των Μεγάλων Δεδομένων (Big Data) και το πώς αυτά έχουν επηρεάσει τον τουριστικό τομέα της Ελλάδας, μέσα από περιπτώσεις μελέτης τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αρχικά, προβαίνει στην ερμηνεία και ανάλυση των βασικών όρων που σχετίζονται με τα Μεγάλα Δεδομένα, τα χαρακτηριστικά τους και τις πηγές από τις οποίες αντλούνται. Παρέχεται επίσης ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και των ζητημάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή των Μεγάλων Δεδομένων στον τομέα του τουρισμού. Στη συνέχεια, εξετάζεται η ελληνική περίπτωση, παρουσιάζοντας συγκεκριμένα στοιχεία που αφορούν τον τουριστικό τομέα της χώρας, αναδεικνύοντας τα θετικά στοιχεία και εντοπίζοντας πεδία προς βελτίωση. Με τη βοήθεια του εργαλείου Keyword Planner, παρουσιάζεται έρευνα με δεδομένα σχετικά με τον τουριστικό προορισμό και τις αναζητήσεις ξενοδοχείων στη χώρα. Επιπλέον, η διατριβή αναφέρεται στις έννοιες του ψηφιακού και έξυπνου τουρισμού, καθώς και στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο, προκειμένου να μελετηθεί η χρήση των Μεγάλων Δεδομένων από μεγάλες επιχειρήσεις. Σκοπός της διατριβής είναι να αναδείξει τη σημασία της χρήσης των Μεγάλων Δεδομένων και να παρέχει καθοδήγηση σε όσους ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για τη βιώσιμη ανάπτυξη και πρόοδο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Αναμένεται πως οι γνώσεις που παρέχονται από αυτήν τη μελέτη θα εμπνεύσουν και θα κατατεθούν στη βάση διαδικτύου για να διευκολυνθεί η καινοτομία και η λήψη στρατηγικών αποφάσεων, οδηγώντας σε έναν πιο ανταγωνιστικό και ανθεκτικό ελληνικό τουριστικό τομέα στην εποχή των Μεγάλων Δεδομένων.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιοποίηση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΜεγάλα δεδομέναel
dc.subject.keywordBig datael
dc.subject.keywordTourismel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordGreeceel
dc.subject.keyworde-Tourismel
dc.subject.keywordSmart tourismel
dc.subject.keywordGoogle toolsel
dc.subject.keywordGoogle trendsel
dc.subject.keywordKeyword plannerel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.date.defense2023-10-18


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»