Εμφάνιση απλής εγγραφής

Entry decision in the platform economy

dc.contributor.advisorΤσελεκούνης, Μάρκος
dc.contributor.authorKleidas, Aristeidis
dc.contributor.authorΚλειδάς, Αριστείδης
dc.date.accessioned2023-10-20T08:58:34Z
dc.date.available2023-10-20T08:58:34Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15815
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3237
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη της τεχνολογίας και των διαθέσιμων τεχνικών μέσων ήταν ανέκαθεν ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ανάπτυξη της καινοτομίας σε κοινωνίες και αγορές σε όλο τον κόσμο. Ένας από τους λόγους για τους οποίους παρατηρείται το παραπάνω φαινόμενο είναι ότι συχνά η ανάπτυξη μιας τεχνολογίας επιτρέπει την πρακτική εφαρμογή καινοτόμων και επαναστατικών ιδεών που, κατά τη σύλληψή τους και ελλείψει αυτής της τεχνολογίας, δεν μπορούσαν να εφαρμοστούν ή καθιστούν δυνατή νέους τρόπους λειτουργίας και εκμετάλλευσης παραδοσιακών συστημάτων και πρακτικών που μέχρι την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας είχαν εντελώς διαφορετικό σκοπό ή πολύ περιορισμένη χρήση. Είναι γεγονός, άλλωστε, ότι ιστορικά κάποιες από τις πιο εντυπωσιακές και σημαντικές εξελίξεις, τόσο στο βιοτικό επίπεδο του κοινωνικού συνόλου όσο και στη βελτίωση και αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της αγοράς και των επιχειρήσεων, ήταν που πυροδοτήθηκαν από τεχνολογικά και τεχνικά επιτεύγματα, τα οποία έδωσαν την πρακτική δυνατότητα σε τέτοιες ιδέες, συστήματα και πρακτικές να εξελιχθούν. Ωστόσο, η τεχνολογία εξέλιξής της και η μεταφορά της ανθρωπότητας στην ψηφιακή εποχή μέσω των υπολογιστών, του διαδικτύου και των έξυπνων φορητών συσκευών, εξαλείφει τους γεωγραφικούς περιορισμούς και σχεδόν εξάλειψε το κόστος των πληροφοριών. Έτσι, οδηγηθήκαμε στην πραγματική καινοτομία της σύγχρονης συνεργατικής οικονομίας, δηλαδή στην επέκτασή της στο «μοίρασμα» πέρα από τα στενά όρια της γεωγραφικής περιοχής του κοινωνικού κύκλου. Η παρούσα εργασία στοχεύει να εντοπίσει και να αναλύσει τα ζητήματα ανταγωνισμού που προκύπτουν από τη λειτουργία του οικονομικού μοντέλου της Sharing Οικονομίας στις παραδοσιακές αγορές. Ως εκ τούτου, η χρήση της τεχνολογίας από τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα η χρήση πλατφορμών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μελετηθεί στην παρούσα εργασία, με στόχο την είσοδο στην αγορά. Ενώ θα αναλυθούν ενέργειες που στοχεύουν στην προστασία αυτών των πλατφορμών για το κοινό που τις χρησιμοποιεί.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleEntry decision in the platform economyel
dc.title.alternativeΗ απόφαση εισόδου στην οικονομία της πλατφόρμαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe development of technology and the available technical means has always been one of the most important factors in the development of innovation in societies and markets around the world. One of the reasons why the above phenomenon is observed is that often the development of a technology allows the practical application of innovative and revolutionary ideas which, at the time of their conception and in the absence of this technology, could not be implemented or makes possible new modes of operation and exploitation of traditional systems and practices which, until the development of this technology, had a completely different purpose or very limited use. It is a fact, after all, that, historically, some of the most impressive and important developments, both in the standard of living of the social as a whole as well as in improving and changing the way the market operates and the businesses, were triggered by technological and technical achievements, which gave the practical possibility for such ideas, systems and practices to evolve. Its evolution technology and bringing humanity into the digital age through computers, of the internet and smart mobile devices, however, eliminated geographic one’s restrictions and almost eliminated the cost of information. So, we were led to real innovation of the modern collaborative economy, i.e., its expansion of "sharing" beyond the narrow confines of one's or one's social circle geographical area. This paper aims to identify and analyze the competition issues that arise from the operation of the economic model of the Cooperative Economy on traditional markets. Therefore, the use of technology by businesses and especially the use of platforms and social media will be studied in this paper, with the aim of entering the market. While actions aimed at protecting these platforms for the public that use them will be analyzed.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordBusiness modelel
dc.subject.keywordMulti-sided platformel
dc.subject.keywordEntry decisionel
dc.date.defense2023-10-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»