Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοπανάκη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΧατζηηλίας, Παναγιώτης Απόστολος
dc.date.accessioned2023-09-07T10:16:44Z
dc.date.available2023-09-07T10:16:44Z
dc.date.issued2023-06-30
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15689
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3111
dc.description.abstractΟ Ψηφιακός Μετασχηματισμός αναφέρεται στην διαδικασία χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για τη δημιουργία νέων ή την τροποποίηση υφιστάμενων - επιχειρηματικών διαδικασιών, κουλτούρας και εμπειριών πελατών για την κάλυψη των μεταβαλλόμενων επιχειρηματικών απαιτήσεων και των απαιτήσεων της αγοράς. Σκοπός της υπάρχουσας ερευνητικής εργασίας είναι να εστιάσει στην ενσωμάτωση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην αγορά της λιανικής. Πιο συγκεκριμένα, διερευνούμε τον τομέα της λιανικής αθλητικών ρούχων που αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης κατηγορίας λιανικής, μέσα από την ανάλυση μιας εταιρίας του χώρου. Αναλύουμε τις πρακτικές προεκτάσεις της θεωρητικής προσέγγισης μέσω της εφαρμογής συγκεκριμένου πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού, ακολουθώντας όλες τις σύγχρονες τάσεις και βιβλιογραφία, ενώ η μεθοδολογία της έρευνας που χρησιμοποιήθηκε ήταν μέσω της προσωπικής παρατήρησης.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα του λιανικού εμπορίουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENDigital Transformation refers to the process of using digital technologies to create new or modify existing – business processes, culture, and customer experiences to meet changing business and market demands. The purpose of the existing research work is to focus on the integration of digital transformation in the retail market. More specifically, we investigate the sportswear retail sector, which is part of the largest retail category, through the analysis of a company in the market. We analyze the practical implications of the theoretical approach through the implementation of a specific digital transformation plan, following all modern trends and literature, while the research methodology used was through personal observation.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordDigital transformationel
dc.subject.keywordΛιανεμπόριοel
dc.subject.keywordΛιανικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσεις λιανεμπορίουel
dc.date.defense2023-06-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»