dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Τζίμα, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T05:19:36Z | |
dc.date.available | 2023-07-19T05:19:36Z | |
dc.date.issued | 2023-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15601 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3023 | |
dc.description.abstract | Η εκπαίδευση ξεκινά στη ζωή του ανθρώπου από πολύ μικρή ηλικία, καθώς κάθε άτομο ξεκινά να διαμορφώνεται ως προσωπικότητα από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξής του. Σταδιακά, οι γνώσεις που λαμβάνει το άτομο του επιτρέπουν να καλλιεργεί την σκέψη και την διαδικασία της μάθησης, στοιχεία που είναι απαραίτητα για να την επίτευξη ενός αξιοπρεπούς βιοτικού επιπέδου και την εξασφάλιση της επιβίωσης. Κι αυτό, διότι μέσω της εκπαίδευσης και της μάθησης, ο άνθρωπος λαμβάνει εκείνα τα εφόδια που του επιτρέπουν να εργάζεται και άρα να έχει εισόδημα, αλλά και να κοινωνικοποιείται γενικότερα. Η διαδικασία της μάθησης δεν εξαντλείται με την ηλικία και ο άνθρωπος είναι σε θέση να μαθαίνει καινούργια πράγματα και να αποκτά περισσότερες δεξιότητες καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του, εφόσον το επιθυμεί. Για τον λόγο αυτό, έχει προσδιοριστεί και ο όρος δια βίου μάθηση που αναφέρεται ακριβώς στην διαδικασία της μάθησης από την παιδική ηλικία μέχρι και την ωριμότητα του ανθρώπου. Εδώ και δεκαετίες, η δια βίου μάθηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι στις εθνικές εκπαιδευτικές στρατηγικές των κρατών διεθνώς, εφόσον αναγνωρίζεται ότι ο άνθρωπος που μαθαίνει συνεχώς μπορεί να προσαρμόζεται καλύτερα στην καθημερινή του ζωή, καθώς και στις ολοένα κι αυξανόμενες απαιτήσεις της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην σημασία που κατέχει η δια βίου μάθηση στην ζωή του ανθρώπου. Επιδιώκεται, δηλαδή, να αναδειχθεί ο ρόλος της δια βίου μάθησης σε βασικές παραμέτρους ανάπτυξης του ανθρώπου, όπως η επαγγελματική εξέλιξη και η προσωπική ικανοποίηση, αλλά και να εντοπιστούν οι σύγχρονες στρατηγικές και προσεγγίσεις που αναπτύσσονται διεθνώς προς την κατεύθυνση αυτή. Για την
ολοκλήρωση της εργασίας, η οποία αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπησης, αξιοποιήθηκαν τόσο ελληνικές όσο και ξενόγλωσσες πηγές από συγγράμματα και επιστημονικά περιοδικά, καθώς και ερευνητικά αποτελέσματα. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η δια βίου μάθηση και ο ρόλος της στην ανθρώπινη ζωή | el |
dc.title.alternative | Lifelong learning and its role in human life | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Education begins in a person's life from a very young age, as every person begins to be shaped as a personality from the first stages of its development. Gradually, the knowledge that the individual receives allows him to cultivate thinking and the process of learning, elements that are necessary to achieve a decent standard of living and ensure survival. And this, because through education and learning, man receives those supplies that allow him to work and thus have an income, but also to socialize in general. The process of learning does not end with age and man is able to learn new things and acquire more skills throughout his life if he so desires. For this reason, the term lifelong learning has been defined, which refers precisely to the process of learning from childhood to human maturity. For decades, lifelong learning has been an integral part of the national education strategies of countries worldwide, since it is recognized that a person who is constantly learning can better adapt to his daily life, as well as to the ever-increasing demands of his professional career. This thesis refers to the importance of lifelong learning in human life. In other words, it is sought to highlight the role of lifelong learning in key parameters of human development, such as professional development and personal satisfaction, but also to identify the modern strategies and approaches that are being developed internationally in this direction. For the completion of the work, which is a bibliographic review, both Greek and foreign language sources from books and scientific journals, as well as research results, were used. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Δια βίου μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ανθρώπινη ανάπτυξη | el |
dc.date.defense | 2023-06-23 | |