Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαρατζογιάννη, Λυδία
dc.date.accessioned2023-05-25T12:51:35Z
dc.date.available2023-05-25T12:51:35Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15430
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2852
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας στην πρώτη δημοτικού, αξιοποιώντας το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής «Lego Spike Essential». Το μαθησιακό αντικείμενο του σεναρίου είναι το συμφωνικό σύμπλεγμα «τσ». Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες εκτελούν μια σειρά από δραστηριότητες. Από αυτές τις δραστηριότητες, κάποιες περιλαμβάνουν και τον προγραμματισμό ενός ρομπότ, που κινείται πάνω σε διάφορα ταμπλό. Στις δραστηριότητες με το ρομπότ, οι μαθητές πρέπει να το προγραμματίσουν έτσι ώστε να κινηθεί πάνω στο εκάστοτε ταμπλό και να εντοπίσει το «τσ» ανάμεσα σε άλλα γράμματα, εικόνες ή λέξεις. Σκοπός της εργασίας είναι να εκτιμηθεί κατά πόσο η συγκεκριμένη πρόταση διδασκαλίας με τη χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής βοήθησε τους μαθητές στη μάθηση του συμπλέγματος «τσ» και κατά πόσο ενισχύθηκε το ενδιαφέρον και η συμμετοχή τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατενόησαν το μαθησιακό αντικείμενο σε μεγάλο βαθμό, εκδήλωσαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και η συμμετοχή τους ήταν ενεργή καθ’ όλη την διάρκεια της παρέμβασης.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής στην πρωτοσχολική εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis aims to develop an educational scenario for teaching the Greek language course in the 1st grade of Primary School, utilizing the educational robotics tool “Lego Spike Essential”. The learning object of this scenario is the digraph “τσ” in Greek. Students are divided into groups and perform a series of activities. Some of these activities include programming a robot, which moves on various boards. While performing the robot activities, students have to program it so it can move on the respective board and locate the digraph "τσ" among other letters, pictures or words. The project aims to evaluate whether the specific teaching proposal with the use of educational robotics helped the students learn the digraph "τσ" and to which extent their interest and participation have been empowered. The results showed that the students understood the learning subject to a great extent and indicated a lot of interest and their participation has been active throughout the project.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subject.keywordΠρωτοσχολική ηλικίαel
dc.subject.keywordLego Spike Essentialel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό σενάριοel
dc.date.defense2023-05-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»