dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Καρατζογιάννη, Λυδία | |
dc.date.accessioned | 2023-05-25T12:51:35Z | |
dc.date.available | 2023-05-25T12:51:35Z | |
dc.date.issued | 2023-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15430 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2852 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας στην πρώτη δημοτικού, αξιοποιώντας το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής «Lego Spike Essential». Το μαθησιακό αντικείμενο του σεναρίου είναι το συμφωνικό σύμπλεγμα «τσ». Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες εκτελούν μια σειρά από δραστηριότητες. Από αυτές τις δραστηριότητες, κάποιες περιλαμβάνουν και τον προγραμματισμό ενός ρομπότ, που κινείται πάνω σε διάφορα ταμπλό. Στις δραστηριότητες με το ρομπότ, οι μαθητές πρέπει να το προγραμματίσουν έτσι ώστε να κινηθεί πάνω στο εκάστοτε ταμπλό και να εντοπίσει το «τσ» ανάμεσα σε άλλα γράμματα, εικόνες ή λέξεις. Σκοπός της εργασίας είναι να εκτιμηθεί κατά πόσο η συγκεκριμένη πρόταση διδασκαλίας με τη χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής βοήθησε τους μαθητές στη μάθηση του συμπλέγματος «τσ» και κατά πόσο ενισχύθηκε το ενδιαφέρον και η συμμετοχή τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατενόησαν το μαθησιακό αντικείμενο σε μεγάλο βαθμό, εκδήλωσαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και η συμμετοχή τους ήταν ενεργή καθ’ όλη την διάρκεια της παρέμβασης. | el |
dc.format.extent | 82 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Αξιοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής στην πρωτοσχολική εκπαίδευση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis aims to develop an educational scenario for teaching the Greek language course in the 1st grade of Primary School, utilizing the educational robotics tool “Lego Spike Essential”. The learning object of this scenario is the digraph “τσ” in Greek. Students are divided into groups and perform a series of activities. Some of these activities include programming a robot, which moves on various boards. While performing the robot activities, students have to program it so it can move on the respective board and locate the digraph "τσ" among other letters, pictures or words. The project aims to evaluate whether the specific teaching proposal with the use of educational robotics helped the students learn the digraph "τσ" and to which extent their interest and participation have been empowered. The results showed that the students understood the learning subject to a great extent and indicated a lot of interest and their participation has been active throughout the project. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική ρομποτική | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοσχολική ηλικία | el |
dc.subject.keyword | Lego Spike Essential | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό σενάριο | el |
dc.date.defense | 2023-05-15 | |