Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧυτήρης, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΠαντελάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2023-05-12T10:13:04Z
dc.date.available2023-05-12T10:13:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15397
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2819
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των μεθόδων πρόσληψης αλλά και εργασιακής αξιολόγησης που χρησιμοποιεί το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού καλλιτεχνικών επιχειρήσεων. Ειδικότερα, επιχειρείται μία προσπάθεια ανεύρεσης των κριτηρίων που θέτουν οι επιχειρήσεις τέτοιου χαρακτήρα και τα οποία αφορούν στην πρόσληψη και αξιολόγηση της εργασιακής επίδοσης. Αν και υπάρχουν πολλές αξιόπιστες και ενδεδειγμένες προσεγγίσεις HR που μπορούν να ακολουθήσουν οι επαγγελματίες της εκάστοτε επιχείρησης, στην περίπτωση όπου ο εργαζόμενος είναι καλλιτέχνης, τα προαναφερθέντα κριτήρια καθώς και η γενικότερη αντιμετώπιση προς αυτόν, διαφοροποιούνται αισθητά. Η τέχνη εν γένει έχει συνδεθεί με την απουσία αντικειμενικότητας ενώ συνήθως οι καλλιτέχνες δεν αντιμετωπίζονται ως εργαζόμενοι που στοχεύουν στην απόδοση κέρδους. Γι αυτό και η μελέτη, η σχετική με τις καλλιτεχνικές επιχειρήσεις, είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα. Με βάση την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, διεξήχθη εμπειρική έρευνα με τη μέθοδο του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και των συνεντεύξεων. Τα αποτελέσματα της κατέδειξαν αρχικά, ότι όσο περισσότερο σχετίζονται οι υπεύθυνοι πρόσληψης με τον χώρο των τεχνών, τόσο πιο αυστηρά και αντικειμενικά είναι τα κριτήρια πρόσληψης. Επομένως τα κριτήρια αυτά –παρόλο που αφορούν καλλιτέχνες– δεν είναι αφηρημένα και εναλλακτικά, αλλά αυστηρά και αντικειμενικά με στόχο την κερδοφορία. Ορισμένα από τα πιο βασικά κριτήρια πρόσληψης που ορίζει/ λαμβάνει υπόψη του το Ανθρώπινο Δυναμικό είναι η φήμη του καλλιτέχνη, η προϋπηρεσία του και η απόδοσή του κατά τη διαδικασίας της ακρόασης. Για την αξιολόγησή του δε, προσμετρείται η δεκτικότητα, η πρωτοπορία του και η επίδειξη συνεργατικού πνεύματος από πλευράς του. Παράλληλα, οι υπάλληλοι των καλλιτεχνικών επιχειρήσεων που ανήκουν στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού θα πρέπει να έχουν γνώσεις τόσο σχετικά με τον τομέα της τέχνης όσο και με αυτόν της διοίκησης επιχειρήσεων. Γι αυτό και στον γενικότερο κλάδο της διοίκησης επιχειρήσεων θα μπορούσε πλέον να δημιουργηθεί ένα νέο τμήμα το οποίο να αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στη διοίκηση καλλιτεχνικών επιχειρήσεων. Καθώς η έρευνα αφορούσε καλλιτέχνες από όλα τα είδη τεχνών, προτείνεται η διεξαγωγή μιας μελλοντικής έρευνας με την οποία θα μελετηθεί το κάθε είδος τέχνης ξεχωριστά.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleHR & τέχνη : μέθοδοι και κριτήρια πρόσληψης και αξιολόγησης καλλιτεχνώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordHRel
dc.subject.keywordΤέχνηel
dc.subject.keywordΚαλλιτέχνεςel
dc.date.defense2023-03-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»