dc.contributor.advisor | Βοζίκης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Ευλιάτης, Αναστάσιος | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T09:34:11Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T09:34:11Z | |
dc.date.issued | 2023-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15103 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2525 | |
dc.description.abstract | Στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο μάθημα των
μαθηματικών υπάρχει ανάγκη ενσωμάτωσης των ΤΠΕ. Η καθοδήγηση βοηθά να
ξεπεραστούν εμπόδια και δυσκολίες στο να επιτευχθεί αυτή η ενσωμάτωση ενώ παράλληλα
μπορεί να ανεβάσει τα επίπεδα και των άλλων δύο συστατικών του TPACK, δηλαδή γνώση
του περιεχομένου και παιδαγωγική, στους εκπαιδευτικούς. Αυτή η έρευνα έγινε ποσοτικά και
με την αποστολή ερωτηματολογίων σε μαθηματικούς σχολείων από κάθε τύπο. Λάβαμε 86
απαντήσεις συνολικά και συμπεράναμε πως υπάρχει παραδοχή ότι η χρήση ψηφιακών
εργαλείων θα παρείχε ευκολίες στον καθηγητή, θα βοηθούσε τους μαθητές στην κατανόηση
εννοιών και θα βελτίωνε την μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, τα συμπεράσματα μας
δείχνουν πως για τους εκπαιδευτικούς είναι χρονοβόρο και δύσκολο το πέρασμα από ένα
παραδοσιακό μάθημα σε ένα πιο σύγχρονο με χρήση ΤΠΕ και πως η καθοδήγηση από
κάποιον έμπειρο μέντορα θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο στο να αρθούν συγκεκριμένες
δυσκολίες. | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εκπαίδευση εκπαιδευτικών β΄βάθμιας εκπαίδευσης στην διδασκαλία του μαθήματος των μαθηματικών με χρήση ΤΠΕ με την υποστήριξη μεντόρων - εκπαιδευτών | el |
dc.title.alternative | Training of secondary school teachers in teaching mathematics using ICT with the support of mentors | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In secondary schools and specifically in the mathematics course there is a need to integrate
ICT. Mentoring helps to overcome barriers and difficulties in achieving this integration while
it can also raise the levels of the other two components of TPACK, namely content and
pedagogical knowledge, in teachers. This research was done quantitatively and by sending
questionnaires to mathematicians of each type of school. We received 86 responses in total
and concluded that there is an acceptance that the use of digital tools would provide facilities
to the teacher, help students to understand concepts and improve the learning process. In
addition, our conclusions show that for teachers it is time-consuming and difficult to move
from a traditional course to a more modern one using ICT and that guidance from an
experienced mentor would play a decisive role in removing specific difficulties. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | TPACK | el |
dc.subject.keyword | PCK | el |
dc.subject.keyword | TPK | el |
dc.subject.keyword | TCK | el |
dc.subject.keyword | Mentoring | el |
dc.subject.keyword | Mentors | el |
dc.subject.keyword | Teacher training | el |
dc.subject.keyword | ICT | el |
dc.subject.keyword | Technology | el |
dc.subject.keyword | Technology in teaching | el |
dc.subject.keyword | Mathematics | el |
dc.date.defense | 2023-01-27 | |