dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Δέγγλερης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T08:24:08Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T08:24:08Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15012 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2434 | |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός 2D παιχνιδιού ρόλων (Role-Playing Games, RPGs) με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού C# στο περιβάλλον του Microsoft Visual Studio 2017 και της πλατφόρμας Unity v.2020.3.26f1. Τα εργαλεία της πλατφόρμας που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μηδενικού κόστους. Το παιχνίδι της παρούσας μελέτης δημιουργήθηκε για να μπορεί να εκτελεστεί σε υπολογιστή, έχοντας ως πηγή έμπνευσης το παγκοσμίου φήμης παιχνίδι Super Mario Bros, στο οποίο ο Super Mario αντίστοιχα προσπαθεί να σώσει την πριγκίπισσα Peach που απείχθει από τον Bowser. Επισημαίνεται ότι το παιχνίδι δημιουργήθηκε για ακαδημαϊκό σκοπό στα πλαίσια μεταπτυχιακής διατριβής, αφήνοντας περιθώρια βελτιστοποίησης και δημιουργίας επιπλέον σκηνών στο μέλλον. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός 2D παιχνιδιού ρόλων (RPG) σε πλατφόρμα Unity | el |
dc.title.alternative | Design and development of 2D role-playing game (RPG) on the Unity platform | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The aim of this master's thesis is the design and development of a 2D role-playing game (Role-Playing Games, RPGs) using the C# programming language in the environment of Microsoft Visual Studio 2017 and the Unity platform v.2020.3.26f1. The used platform tools were zero cost. The game of the present study was created to be run on a computer, inspired by the world-famous game Super Mario Bros., in which Super Mario tries to rescue Princess Peach who is abhorred by Bowser. It should be noted that the game was created for an academic purpose in the context of a master's thesis, leaving space for optimization and creation of additional scenes in the future. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | 2D Game | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | RPG | el |
dc.date.defense | 2022-12-16 | |