dc.contributor.advisor | Φιλιππάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Μπέλλος, Σταύρος | |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T07:00:25Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T07:00:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14902 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2324 | |
dc.description.abstract | Η εκδήλωση της τρέχουσας πανδημίας του COVID – 19 είχε σημαντικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στα πλαίσια των περιορισμών που επιβλήθηκαν παγκοσμίως, η εκπαιδευτική διαδικασία όλων των βαθμίδων στράφηκε προς την τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση, ώστε να συνεχιστούν απρόσκοπτα η μάθηση και η διδασκαλία. Ωστόσο, κατά τη μετάβαση προς την τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση, ανέκυψαν ποικίλες προκλήσεις, οι οποίες δεν έχουν διερευνηθεί έως σήμερα επαρκώς. Επομένως, σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αξιολόγηση της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης εν μέσω της πανδημίας του COVID – 19 και συγκεκριμένα η διερεύνηση της μαθησιακής διαδικασίας όπως διαμορφώθηκε μετά την εκδήλωση της πανδημίας. Η έρευνα επικεντρώνεται σε Έλληνες φοιτητές ώστε να μελετηθούν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, ο ψηφιακός γραμματισμός των συμμετεχόντων, οι ψηφιακές τους δεξιότητες, οι στάσεις κι οι πεποιθήσεις τους ως προς την τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID – 19. Αρχικά, στο θεωρητικό μέρος, παρουσιάζονται τα ευρήματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε αξιόπιστες βάσεις και σε σύγχρονες εμπειρικές μελέτες, ενώ στη συνέχεια, στο εμπειρικό μέρος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης των πρωτογενών δεδομένων. Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 75 φοιτητών, συμβάλλει στη διεθνή βιβλιογραφία καθώς είναι η πρώτη έως σήμερα μελέτη που εξετάζει τις απόψεις των Ελλήνων φοιτητών σχετικά με την τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση στη COVID – 19 εποχή. Η εργασία αναδεικνύει παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη ψυχολογική ευημερία και τη μαθησιακή δέσμευση των συμμετεχόντων κι ολοκληρώνεται με προτάσεις για περαιτέρω διερεύνηση του εξεταζόμενου ζητήματος. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση στην εποχή του covid-19 σε φοιτητές | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The outbreak of the ongoing pandemic had significant influence in various sectors, including the educational process. Considering the restrictions imposed worldwide, the educational process has shifted towards technologically supported learning to ensure that both learning and teaching would continue seamlessly. However, in the transition to technology-supported learning, a variety of challenges have arisen, which have not been sufficiently studied until present. Therefore, the purpose of the present study is to evaluate technology-supported learning amidst the COVID-19 pandemic, and specifically to investigate the learning process after the outbreak of the pandemic. The research focuses on Greek students to study the challenges they faced, the digital literacy of the participants, their digital skills, attitudes and beliefs regarding technology-supported learning during the COVID-19 pandemic. Firstly, in the theoretical part, the findings of the literature review are presented, which was carried out on reliable bases and in recent empirical studies, while, secondly, in the empirical part, the results of the analysis of the primary data are presented. The research, which was carried out on a sample of 75 students, contributes to the international literature as it is the first study to examine the opinions of Greek students regarding technology-supported learning in the COVID-19 era. The paper highlights factors that can influence the psychological well-being and learning engagement of the participants and concludes with suggestions for further investigation of the issue. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Φοιτητές | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.subject.keyword | Υποστηριζόμενη μάθηση | el |
dc.date.defense | 2022-09-26 | |