Show simple item record

dc.contributor.authorΞανθοπούλου, Λουΐζα Κ.
dc.date.accessioned2007-06-19T05:56:59Z
dc.date.available2007-06-19T05:56:59Z
dc.date.issued2007-06-19T05:56:59Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1489
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση και παρουσίαση και από τη θεωρητική, αλλά και από την πρακτική πλευρά, της Διοίκησης Επικοινωνίας. Με άλλα λόγια, στόχος είναι η πρώτη παρουσίαση του θέματος στον αναγνώστη, δίνοντας μια βασική εικόνα της έννοιας της διοίκησης επικοινωνίας και η παρουσίαση των κυριότερων εργαλείων επικοινωνίας, που μια επιχείρηση έχει στη διάθεσή της και μπορεί να χρησιμοποιήσει για την κατάρτιση του επικοινωνιακού της προγράμματος. Η Διοίκηση Επικοινωνίας στην πράξη, με την ανάλυση περιπτώσεως (case study) είναι ένα εξίσου σημαντικό τμήμα της εργασίας αυτής, καθώς βοηθά στην καλύτερη κατανόηση από τον αναγνώστη της θεωρητικής ανάλυσης. Μέσα από τη θεωρητική ανάλυση στο πρώτο μέρος, στόχος είναι να διαφανεί ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει ένα καλά καταρτισμένο πρόγραμμα επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης. Ακόμη, παρουσιάζονται τα κυριότερα εργαλεία επικοινωνίας, που βρίσκονται στη διάθεση της διοίκησης. Αυτά είναι οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, οι πωλήσεις και το merchandising. Στόχος του Μέρους Β είναι να γίνει η πρακτική ανάλυση, μέσω της παρουσίασης της γερμανικής εταιρίας αυτοκινήτων BMW. Το αυτοκίνητο είναι ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό, που ο καταναλωτής αγοράζει μετά από αρκετή σκέψη και για το οποίο ξοδεύει ένα σεβαστό ποσό χρημάτων. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, τα αυτοκίνητα BMW ανήκουν στην κατηγορία premium. Αυτό σημαίνει ότι και το κοινό – στόχος των εταιριών είναι πιο περιορισμένο και το ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου πολύ υψηλό. Ο ανταγωνισμός στην αγορά των premium αυτοκινήτων είναι πολύ έντονος. Κατά συνέπεια, για μια επωνυμία όπως αυτή της BMW, είναι κρίσιμος ο τρόπος, με τον οποίο κάνει χρήση των εργαλείων επικοινωνίας, ώστε τελικά να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό, να προσελκύσει τον υποψήφιο αγοραστή και να κερδίσει την πώληση, διατηρώντας την υψηλή θέση που κατέχει η εικόνα της στην αγορά.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectSales promotion
dc.subjectAdvertising
dc.subjectMerchandising
dc.titleΟλοκληρωμένη διοίκηση επικοινωνίας : η περίπτωση της εταιρείας BMW
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1489
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'2 ΞΑΝ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»