dc.contributor.advisor | Αγιακλόγλου, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Καβαλιεράτου, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T13:36:21Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T13:36:21Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14814 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2236 | |
dc.description.abstract | Ο ιός του COVID-19 εμφανίστηκε το Δεκέμβριο του 2019 και μέσα σε δύο μήνες χαρακτηρίστηκε ως παγκόσμια πανδημία, αναστέλλοντας όλες τις δραστηριότητες και επηρεάζοντας όλους τους τομείς της ζωής. Όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα, παγκοσμίως, κλήθηκαν να δώσουν λύσεις σε αυτή την πρωτόγνωρη κρίση, καθώς τα σχολεία έκλεισαν και η μάθηση στράφηκε από τη διά ζώσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι διευθυντές σχολείων αποτέλεσαν έναν καταλυτικό παράγοντα στη διατήρηση της μάθησης και της εκπαίδευσης.
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής έρευνας είναι η διερεύνηση των σημαντικότερων δυσκολιών και προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, όπως επίσης να εκτιμηθούν τα προσωπικά χαρακτηριστικά και οι δεξιότητες που είναι πιο σημαντικά στην αποτελεσματική διαχείριση αυτής της κρίσης. Το θέμα αρχικά προσεγγίζεται μέσω της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και των πρώιμων ερευνών και συμπερασμάτων που υπάρχουν σε σχέση με τη διαχείριση της πανδημίας από τους ηγέτες σχολικών μονάδων. Ακολουθεί ποσοτική μελέτη η οποία επικεντρώνεται στις απόψεις και τις εμπειρίες διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον τρόπο που βίωσαν και διαχειρίστηκαν την πανδημία στα σχολεία που ηγούνται, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου κλειστού τύπου. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδειχθούν τα διοικητικά προβλήματα των διευθυντών σχολείων και να προκύψουν συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική προετοιμασία, ετοιμότητα και επάρκεια ενός διευθυντή στη διαχέριση μιας νέας κρίσης. | el |
dc.format.extent | 121 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Δυσκολίες των διευθυντών σχολικών μονάδων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The COVID-19 virus appeared in December 2019 and within two months it was declared a global pandemic, suspending all activities and affecting all areas of life. All education systems, worldwide, were called upon to provide solutions to this unprecedented crisis, as schools closed and learning shifted from live to distance education. School principals have been a catalyst in sustaining learning and education.
The object of this thesis is to investigate the most important difficulties and problems faced by secondary school principals during the COVID-19 pandemic, as well as to assess the personal characteristics and skills that are most important in the effective management of this crisis. The topic is initially approached through the existing literature and early research and findings that exist in relation to the management of the pandemic by school leaders. The following is a quantitative study focusing on the views and experiences of secondary school principals in how they experienced and managed the pandemic in the schools they lead, which was carried out using a closed-ended online questionnaire. The purpose of the research is to highlight the administrative problems of school managers and to come up with conclusions and proposals for future preparation, readiness and competence of a manager in managing a new crisis. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Σχολική κρίση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική ηγεσία σε περίοδο κρίσης | el |
dc.subject.keyword | Ηγετικές δεξιότητες | el |
dc.subject.keyword | Διευθυντές δευτεροβάθμιας | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.date.defense | 2022-11-04 | |