Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑγιακλόγλου, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαβαλιεράτου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2022-11-18T13:36:21Z
dc.date.available2022-11-18T13:36:21Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14814
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2236
dc.description.abstractΟ ιός του COVID-19 εμφανίστηκε το Δεκέμβριο του 2019 και μέσα σε δύο μήνες χαρακτηρίστηκε ως παγκόσμια πανδημία, αναστέλλοντας όλες τις δραστηριότητες και επηρεάζοντας όλους τους τομείς της ζωής. Όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα, παγκοσμίως, κλήθηκαν να δώσουν λύσεις σε αυτή την πρωτόγνωρη κρίση, καθώς τα σχολεία έκλεισαν και η μάθηση στράφηκε από τη διά ζώσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι διευθυντές σχολείων αποτέλεσαν έναν καταλυτικό παράγοντα στη διατήρηση της μάθησης και της εκπαίδευσης. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής έρευνας είναι η διερεύνηση των σημαντικότερων δυσκολιών και προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, όπως επίσης να εκτιμηθούν τα προσωπικά χαρακτηριστικά και οι δεξιότητες που είναι πιο σημαντικά στην αποτελεσματική διαχείριση αυτής της κρίσης. Το θέμα αρχικά προσεγγίζεται μέσω της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και των πρώιμων ερευνών και συμπερασμάτων που υπάρχουν σε σχέση με τη διαχείριση της πανδημίας από τους ηγέτες σχολικών μονάδων. Ακολουθεί ποσοτική μελέτη η οποία επικεντρώνεται στις απόψεις και τις εμπειρίες διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον τρόπο που βίωσαν και διαχειρίστηκαν την πανδημία στα σχολεία που ηγούνται, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου κλειστού τύπου. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδειχθούν τα διοικητικά προβλήματα των διευθυντών σχολείων και να προκύψουν συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική προετοιμασία, ετοιμότητα και επάρκεια ενός διευθυντή στη διαχέριση μιας νέας κρίσης.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΔυσκολίες των διευθυντών σχολικών μονάδων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe COVID-19 virus appeared in December 2019 and within two months it was declared a global pandemic, suspending all activities and affecting all areas of life. All education systems, worldwide, were called upon to provide solutions to this unprecedented crisis, as schools closed and learning shifted from live to distance education. School principals have been a catalyst in sustaining learning and education. The object of this thesis is to investigate the most important difficulties and problems faced by secondary school principals during the COVID-19 pandemic, as well as to assess the personal characteristics and skills that are most important in the effective management of this crisis. The topic is initially approached through the existing literature and early research and findings that exist in relation to the management of the pandemic by school leaders. The following is a quantitative study focusing on the views and experiences of secondary school principals in how they experienced and managed the pandemic in the schools they lead, which was carried out using a closed-ended online questionnaire. The purpose of the research is to highlight the administrative problems of school managers and to come up with conclusions and proposals for future preparation, readiness and competence of a manager in managing a new crisis.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣχολική κρίσηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική ηγεσία σε περίοδο κρίσηςel
dc.subject.keywordΗγετικές δεξιότητεςel
dc.subject.keywordΔιευθυντές δευτεροβάθμιαςel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.date.defense2022-11-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»