dc.contributor.advisor | Χατζηδήμα, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Τάμαλη, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T07:12:08Z | |
dc.date.available | 2022-11-04T07:12:08Z | |
dc.date.issued | 2022-08 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14772 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2194 | |
dc.description.abstract | Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην εργασιακή ικανοποίηση
και την αποτελεσματικότητα των εταιρειών. Ειδικότερα, σκοπός ήταν να μελετηθεί η επίδραση
της εργασιακής ικανοποίησης στην αποτελεσματικότητα ενός συγκεκριμένου κλάδου, αυτού
των ελληνικών ιδιωτικών τραπεζών. Για το σκοπό αυτό, διεξήχθη μια πρωτογενής έρευνα
ερωτηματολογίου, στην οποία συμμετείχαν 129 εργαζόμενοι ελληνικών ιδιωτικών τραπεζών.
Συμπερασματικά και βάσει όσων προέκυψαν από την πρωτογενή έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι
εργαζόμενοι ή τουλάχιστον οι συμμετέχοντες στην έρευνα, δεν μοιάζουν ιδιαίτερα
ικανοποιημένοι από την εργασία τους και αυτό το γεγονός δεν τους καθιστά ούτε πολύ
αφοσιωμένους ούτε πολύ αποδοτικούς ούτε ακόμη ιδιαίτερα παρακινημένοι, ώστε να
καταβάλουν ιδιαίτερη προσπάθεια, ώστε να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα των τραπεζών.
Καθώς μάλιστα, μοιάζουν κυρίως μη ικανοποιημένοι από τα άυλα κίνητρα, που προσφέρει η
τράπεζα, στην οποία εργάζονται, μοιάζει κρίσιμη και επιτακτική ανάγκη οι ελληνικές τράπεζες
να «εργαστούν» παραπάνω για την εξασφάλιση ότι περισσότερες πτυχές της εργασίας, από
αυτές που ικανοποιούνται επί του παρόντος, θα ικανοποιούνται στο άμεσο μέλλον. Με τον
τρόπο αυτό θα αυξηθεί ενδεχομένως η εργασιακή ικανοποίηση των συμμετεχόντων και έτσι η
αφοσίωση και απόδοσή τους και τελικά κατ’ επέκταση και η αποτελεσματικότητα της
τράπεζας. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η συσχέτιση της ικανοποίησης των υπαλλήλων με την αποτελεσματικότητα της εταιρείας | el |
dc.title.alternative | The relationship between the satisfaction of employees and the efficiency of the company | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of the research was to investigate the relationship between job satisfaction and the
effectiveness of companies. In particular, the aim was to study the effect of job satisfaction on
the organizational effectiveness of a specific sector, that of Greek private banks. For this
purpose, a primary questionnaire survey was conducted, in which 129 employees of Greek
private banks participated. In conclusion and based on what emerged from the primary research,
it was found that the employees, or at least the participants in the research, do not seem
particularly satisfied with their work and this fact does not make them neither very dedicated
nor very efficient nor even particularly motivated, so as to pay special effort to increase the
efficiency of banks. As, in fact, they seem mostly dissatisfied with the intangible incentives
offered by the bank they work for, it seems critical and imperative that Greek banks "work"
more to ensure that more aspects of the job, than those currently satisfied, will be satisfied in
the near future. In this way, the job satisfaction of the participants will possibly increase and
thus their loyalty and performance and finally, by extension, the efficiency of the bank. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακή ικανοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Αποτελεσματικότητα εταιρείας | el |
dc.subject.keyword | Ιδιωτικός τραπεζικός κλάδος | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.date.defense | 2022-08-07 | |