dc.contributor.advisor | Μοσχούρης, Σωκράτης | |
dc.contributor.advisor | Κωστόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Καραβερβέρη, Ευστρατία | |
dc.date.accessioned | 2022-09-30T16:54:30Z | |
dc.date.available | 2022-09-30T16:54:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14637 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2060 | |
dc.description.abstract | Οι εμπορευματικές μεταφορές τον 21ο αιώνα μέσω συνδυασμένων οδικών-σιδηροδρομικών συστημάτων έχουν ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία έτη. Όσο αποτελεσματική είναι η συνδυασμένη μεταφορά και με ανοδική τάση το κόστος οδικής μεταφοράς τόσο δελεαστική φαίνεται η συνδυασμένη μεταφορά και σταδιακά μειώνεται η απόσταση που είναι απαραίτητη για την προσφυγή σε συνδυασμένα συστήματα.
Οι εργασίες που αναλαμβάνονται στον τομέα ενός συνδυασμένου σιδηροδρομικού οδικού συστήματος φανερώνουν ότι στην επόμενη δεκαετία η
οδική κυκλοφορία μπορεί να διπλασιαστεί.
Στα πλαίσια της προστασίας του περιβάλλοντος και της προώθησης της αειφόρου ανάπτυξης η Ευρωπαϊκή Ένωση προτρέπει ένα σύστημα μέσων μεταφοράς όπου θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των μεταφορέων.
Επίσης οι συνδυασμένες μεταφορές υλοποιήθηκαν πριν περίπου τριάντα χρόνια και αρχικά προτεινόταν συνήθως σε οδικές-σιδηροδρομικές μεταφορές. Έπειτα περιέλαβαν και τις εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές.
Η ανοδική εξέλιξη των συνδυασμένων μεταφορών που αντλούν σημαντικό ποσοστό κυκλοφορίας από μεγάλες διαδρομές θα συμβάλλει στο να αποκτήσει η κοινότητα ένα οδικό σύστημα επαρκές. Στις κεντρικές περιοχές της κοινότητας το κυριότερο εμπόδιο περιλαμβάνει την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις επιπτώσεις στο περιβάλλον. Η ώθηση ενός όγκου των μεταφορών σε λιγότερο κορεσμένα και περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον μέσα θα μπορούσε να αποβεί σημαντική.
Ένας παράγοντας που θα μπορούσε να συμβάλει σημαντικά στην άνοδο των συνδυασμένων μεταφορών είναι ο σκοπός που ορίστηκε για το όριο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακος και άλλων αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του ‘’θερμοκηπίου’’. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι μια πολιτική σχεδιασμένη με απώτερο στόχο να προωθήσει τα συστήματα πολλαπλών μεταφορών μπορεί να γίνει αρκετά αποδοτική και στην επίτευξη κάποιον από τους κυριότερους στόχους της κοινότητας.
Τα κύρια φορτία που διακινούνται είναι πρώτον τα χύδην φορτία (bulk cargo) όπου περιλαμβάνουν ξηρά ή υγρά φορτία όπου η συσκευασία τους δεν είναι όπως τα ορυκτά και τα δημητριακά. Δεύτερη κατηγορία φορτίου είναι τα συσκευασμένα χύδην φορτία (break bulk)τα οποία αφορούν γενικά φορτία όπου έχουν συσκευάζονται για παράδειγμα σε σάκους, δοχεία, εμπορευματοκιβώτια κ.α.
Η κατηγορία που χρήζει ιδιαίτερη μεταχείριση για την μεταφορά τους είναι τα υγραέρια και τα φορτία που απαιτούν με συγκεκριμένες θερμοκρασίες. | el |
dc.format.extent | 45 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εμπορευματικές συνδυασμένες μεταφορές χύδην φορτίων | el |
dc.title.alternative | Combined freight transport of bulk goods | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | Freight transport in the 21st century through combined road-rail systems has developed rapidly in recent years. The more efficient the combined transport is and with an upward trend in the cost of road transport, the more attractive the combined transport seems and the distance necessary for recourse is gradually reduced in combined systems.
The work undertaken in the field of a combined rail road system reveals that in the next decade the
road traffic can double.
In the context of environmental protection and the promotion of sustainable development, the European Union urges a system of means of transport which will strengthen competition between transporters.
Also the combined transports were implemented about thirty years ago and initially it was usually proposed in road-rail transports. Then they also included inland sea transports.
The upward development of combined transport that draws a significant proportion of traffic from long routes will contribute to the community having an adequate road system. In the central areas of the community the main obstacle includes traffic congestion and environmental impacts. The push of a volume of transport in less saturated and more environmentally friendly media it could be significant.
A factor that could significantly contribute to the rise of combined transport is the target set for the limit of emissions of carbon dioxide and other gases that cause the "greenhouse" effect. This means that a policy designed with an ultimate aim to promote multiple transport systems can become quite efficient in achieving one of the main objectives of the community.
The main cargoes that are handled are first bulk cargoes which include dry or liquid cargoes where their packaging is not like minerals and cereals. The second category of cargoes are packaged bulk cargoes (break bulk) which concern general cargoes where they have been packed, for example, in bags, containers, containers, etc.
The category that needs special treatment for their transport are liquid gases and loads that require specific temperatures. | el |
dc.contributor.master | Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Χύδην φορτία | el |
dc.date.defense | 2022-09-22 | |