Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚυριαζής, Δημοσθένης
dc.contributor.authorΧρήστου, Ηλιάνα
dc.date.accessioned2022-09-23T07:32:01Z
dc.date.available2022-09-23T07:32:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14608
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2031
dc.description.abstractΗ παιχνιδοποίηση είναι ένα κλάδος, ο οποίος δεν είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος στις Ελληνικές εταιρείες. Ωστόσο είναι ένας κλάδος, ο οποίος μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την επιχείρηση, τον καταναλωτή και το περιβάλλον με την επιλογή των κατάλληλων τεχνικών. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ένα συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για την πράσινη παιχνιδοποίηση (green gamification), το οποίο αγγίζει πλέον κάθε πτυχή της καθημερινότητας μας. Τώρα όσο ποτέ άλλοτε, είναι πολύ σημαντικό να περιορίσουμε τη σπατάλη των φυσικών πόρων, εξοικονομώντας πολύτιμα αγαθά, όπως είναι το νερό. Το περιβάλλον είναι ένας χώρος για τον οποίο όλοι έχουμε ευθύνη να το προστατεύσουμε με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο. Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο, μέσα από την παιχνιδοποίηση, να οδηγήσει τόσο τον καταναλωτή, όσο και την επιχείρηση στη μείωση του υδατικού και κατ’ επέκταση του οικολογικού αποτυπώματος. Μέσα από τα παιχνίδια, ο χρήστης μαθαίνει πληροφορίες για το νερό, για την εξοικονόμησή του μέσα από eco tips και την υιοθέτηση νέων συνηθειών στην καθημερινότητά του. Με αυτόν το τρόπο και με την απονομή μεταλλίων και βραβείων, ο χρήστης αποκτά κίνητρο και κινητοποιείται ώστε να μειώσει την σπατάλη του νερού, διαφυλάσσοντας τον πολύτιμο πόρο και επομένως εξοικονομώντας ενέργεια για την εταιρεία. Επιπλέον, είναι σημαντικό η εταιρεία να γνωρίσει, προσωποποιημένα πλέον, τους πελάτες της και να τους συσχετίσει με τις αντίστοιχες παροχές ύδρευσής που υδρεύουν συγκεκριμένα ακίνητα, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα μια πιο σύγχρονη εμπειρία χρήσης και εξυπηρέτησης. Για την εφαρμογή έχουν επιλεχθεί σύγχρονες τεχνολογίες, οι οποίες πρόκειται να κάνουν την υλοποίηση πιο εύκολη και με μεγαλύτερη ταχύτητα. Η εφαρμογή έχει υλοποιηθεί με το Node.js και τη γλώσσα προγραμματισμού JavaScript, με το framework της React JS και του Redux, την ΗTML και CSS, βασισμένοι στη βάση της Google, Firebase, με το τεχνικό εργαλείο WebStorm.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕφαρμογή τεχνικών παιχνιδοποίησης σε προηγμένα πληροφοριακά συστήματαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENGamification is a sector, which is not particularly developed in Greek companies. However, it is a sector that will probably have positive results for the business, the consumer and the environment by choosing the right techniques. It is very common nowadays the phenomenon of an ever-increasing interest in green gamification, which now touches every aspect of our daily lives. Now more than ever, it is very important to limit the waste of natural resources by conserving precious goods such as water. Environment is a space for which we all have a responsibility to protect it in any way and by any means. This thesis aims, through gamification, to lead both the consumer and the business to reduce their water footprint and, as a result, their ecological footprint. Through games, the user learns information about water, ways to save more water regarding to eco tips and by adopting new habits in his daily life. In this way, every user is motivated and mobilized to reduce water waste, conserving the precious resource and therefore saving energy for the company and as a reward, they may win medals and prizes. In addition, it is important for the company to get to know, personally, its customers and associate them with the corresponding water supplies that irrigate specific properties, while offering them a more modern customer experience. Modern technologies have been chosen for the application, which are going to make the implementation easier and faster. The application has been implemented with Node.js and the JavaScript programming language, with the framework of React JS and Redux, HTML and CSS, based on the Google Firebase, as a database with the technical IDE tool, WebStorm.el
dc.contributor.masterΠληροφοριακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΠράσινη παιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΠαιχνίδιαel
dc.subject.keywordΠεριβάλλονel
dc.subject.keywordΝερόel
dc.subject.keywordΕφαρμογήel
dc.subject.keywordGamificationel
dc.subject.keywordGreen gamificationel
dc.subject.keywordGamesel
dc.subject.keywordEnvironmentel
dc.subject.keywordWaterel
dc.subject.keywordWebAppel
dc.subject.keywordJavascriptel
dc.subject.keywordReact JSel
dc.subject.keywordReduxel
dc.subject.keywordFirebaseel
dc.subject.keywordHTMLel
dc.subject.keywordCSSel
dc.subject.keywordNode.jsel
dc.date.defense2022-09-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»