dc.contributor.advisor | Ρουκανάς, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Λάμπρου, Πολυξένη | |
dc.date.accessioned | 2022-09-15T10:40:44Z | |
dc.date.available | 2022-09-15T10:40:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14586 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2009 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη θεωρητική ανάλυση των ανθρώπινων δεξιοτήτων και ικανοτήτων, τη σύνδεσή τους με τη βιωσιμότητα και την οικονομία του επιχειρηματικού κόσμου. Αναλύονται οι γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες που χρειάζονται να ευδοκιμήσουν για έναν κόσμο βιώσιμο, όπως και η αποτελεσματική λειτουργία τους για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει τις δεξιότητες με δημιουργικότητα και ενσυνειδητότητα. Πραγματοποιείται αναφορά στις μελλοντικές δεξιότητες, καθώς αποτελούν βασικό στόχο της παγκόσμιας ατζέντας του ΟΟΣΑ (OECD) έως το 2030, καθώς και στο μοντέλο της τριπλής έλικας με σκοπό να εντοπιστούν συστηματικές αλλαγές και συσχετισμοί που έχουν θεμελιώδη και συστηματική επίδραση σε οργανισμούς. Ακόμη αναλύονται ορισμένες περιπτώσεις όπως της Νέας Ζηλανδίας σχετικά με την εκπαιδευτική πρόοδο μέσα από την online μάθηση, της Νότιας Κορέας και της Κίνας που τοποθετεί την εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Σε σχέση με τις προκλήσεις στην οικονομία, ο αυτοματισμός φαίνεται να έχει κυριαρχήσει στα επαγγέλματα και η επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση αποτελεί ένα μείζον ζήτημα συνδεόμενη με τη διαφορά επιλογής μεταξύ θεωρητικών και θετικών επιστημών για μελλοντική εργασιακή απορρόφηση. Τέλος, ως πρόταση για τον εκπαιδευτικό τομέα προωθείται η συνδυαστική διδασκαλία, η διαφοροποιημένη αλλά και η ανεστραμμένη τάξη, ως μέσα για τη διαμόρφωση σχολείων που στοχεύουν αποκλειστικά στις ικανότητες και απορρίπτουν τις τάξεις και τις βαθμολογίες.
| el |
dc.format.extent | 43 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η σύνδεση των δεξιοτήτων της βιωσιμότητας με την εκπαίδευση στο σύγχρονο διεθνές οικονομικό περιβάλλον | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This paper aims at the theoretical analysis of human skills and competences, their connection with sustainability and the economy of the business world. It analyses the knowledge, skills, attitudes and values needed to thrive in a sustainable world, as well as their effective functioning for an education system that promotes skills with creativity and awareness. Reference is made to future skills, as a key objective of the OECD's global agenda up to 2030, and to the triple helix model in order to identify systematic changes and correlations that have a fundamental and systematic impact on organizations. It also analyses some cases such as New Zealand on educational progress through online learning, the case of South Korea and China's case of virtual reality. In relation to the challenges in the economy, automation seems to have dominated the professions and entrepreneurship in education is a major issue linked to the difference in choice between theoretical and scientific disciplines for future job absorption. Finally, as a proposal for the educational sector, combined teaching and differentiated and inverted classrooms are promoted as a means of creating schools that aim exclusively at competences and reject classes and grades. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Βιωσιμότητα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Δεξιότητες | el |
dc.date.defense | 2022-07-19 | |