Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡουκανάς, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΛάμπρου, Πολυξένη
dc.date.accessioned2022-09-15T10:40:44Z
dc.date.available2022-09-15T10:40:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14586
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2009
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη θεωρητική ανάλυση των ανθρώπινων δεξιοτήτων και ικανοτήτων, τη σύνδεσή τους με τη βιωσιμότητα και την οικονομία του επιχειρηματικού κόσμου. Αναλύονται οι γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες που χρειάζονται να ευδοκιμήσουν για έναν κόσμο βιώσιμο, όπως και η αποτελεσματική λειτουργία τους για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει τις δεξιότητες με δημιουργικότητα και ενσυνειδητότητα. Πραγματοποιείται αναφορά στις μελλοντικές δεξιότητες, καθώς αποτελούν βασικό στόχο της παγκόσμιας ατζέντας του ΟΟΣΑ (OECD) έως το 2030, καθώς και στο μοντέλο της τριπλής έλικας με σκοπό να εντοπιστούν συστηματικές αλλαγές και συσχετισμοί που έχουν θεμελιώδη και συστηματική επίδραση σε οργανισμούς. Ακόμη αναλύονται ορισμένες περιπτώσεις όπως της Νέας Ζηλανδίας σχετικά με την εκπαιδευτική πρόοδο μέσα από την online μάθηση, της Νότιας Κορέας και της Κίνας που τοποθετεί την εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Σε σχέση με τις προκλήσεις στην οικονομία, ο αυτοματισμός φαίνεται να έχει κυριαρχήσει στα επαγγέλματα και η επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση αποτελεί ένα μείζον ζήτημα συνδεόμενη με τη διαφορά επιλογής μεταξύ θεωρητικών και θετικών επιστημών για μελλοντική εργασιακή απορρόφηση. Τέλος, ως πρόταση για τον εκπαιδευτικό τομέα προωθείται η συνδυαστική διδασκαλία, η διαφοροποιημένη αλλά και η ανεστραμμένη τάξη, ως μέσα για τη διαμόρφωση σχολείων που στοχεύουν αποκλειστικά στις ικανότητες και απορρίπτουν τις τάξεις και τις βαθμολογίες.  el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ σύνδεση των δεξιοτήτων της βιωσιμότητας με την εκπαίδευση στο σύγχρονο διεθνές οικονομικό περιβάλλονel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis paper aims at the theoretical analysis of human skills and competences, their connection with sustainability and the economy of the business world. It analyses the knowledge, skills, attitudes and values needed to thrive in a sustainable world, as well as their effective functioning for an education system that promotes skills with creativity and awareness. Reference is made to future skills, as a key objective of the OECD's global agenda up to 2030, and to the triple helix model in order to identify systematic changes and correlations that have a fundamental and systematic impact on organizations. It also analyses some cases such as New Zealand on educational progress through online learning, the case of South Korea and China's case of virtual reality. In relation to the challenges in the economy, automation seems to have dominated the professions and entrepreneurship in education is a major issue linked to the difference in choice between theoretical and scientific disciplines for future job absorption. Finally, as a proposal for the educational sector, combined teaching and differentiated and inverted classrooms are promoted as a means of creating schools that aim exclusively at competences and reject classes and grades.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔεξιότητεςel
dc.date.defense2022-07-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»