Η σύνδεση των δεξιοτήτων της βιωσιμότητας με την εκπαίδευση στο σύγχρονο διεθνές οικονομικό περιβάλλον
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Βιωσιμότητα ; Εκπαίδευση ; ΔεξιότητεςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη θεωρητική ανάλυση των ανθρώπινων δεξιοτήτων και ικανοτήτων, τη σύνδεσή τους με τη βιωσιμότητα και την οικονομία του επιχειρηματικού κόσμου. Αναλύονται οι γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες που χρειάζονται να ευδοκιμήσουν για έναν κόσμο βιώσιμο, όπως και η αποτελεσματική λειτουργία τους για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει τις δεξιότητες με δημιουργικότητα και ενσυνειδητότητα. Πραγματοποιείται αναφορά στις μελλοντικές δεξιότητες, καθώς αποτελούν βασικό στόχο της παγκόσμιας ατζέντας του ΟΟΣΑ (OECD) έως το 2030, καθώς και στο μοντέλο της τριπλής έλικας με σκοπό να εντοπιστούν συστηματικές αλλαγές και συσχετισμοί που έχουν θεμελιώδη και συστηματική επίδραση σε οργανισμούς. Ακόμη αναλύονται ορισμένες περιπτώσεις όπως της Νέας Ζηλανδίας σχετικά με την εκπαιδευτική πρόοδο μέσα από την online μάθηση, της Νότιας Κορέας και της Κίνας που τοποθετεί την εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Σε σχέση με τις προκλήσεις στην οικονομία, ο αυτοματισμός φαίνεται να έχει κυριαρχήσει στα επαγγέλματα και η επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση αποτελεί ένα μείζον ζήτημα συνδεόμενη με τη διαφορά επιλογής μεταξύ θεωρητικών και θετικών επιστημών για μελλοντική εργασιακή απορρόφηση. Τέλος, ως πρόταση για τον εκπαιδευτικό τομέα προωθείται η συνδυαστική διδασκαλία, η διαφοροποιημένη αλλά και η ανεστραμμένη τάξη, ως μέσα για τη διαμόρφωση σχολείων που στοχεύουν αποκλειστικά στις ικανότητες και απορρίπτουν τις τάξεις και τις βαθμολογίες.