Show simple item record

Διαχείριση σύγχρονων αποθηκών – Οργάνωση και βελτίωση διεργασιών

dc.contributor.advisorΡαχανιώτης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΒλαχόπουλος, Αριστοτέλης
dc.date.accessioned2022-08-25T09:04:07Z
dc.date.available2022-08-25T09:04:07Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14534
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1957
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζεται στην οργάνωση σύγχρονων αποθηκών και συγκεκριμένα στην εταιρεία Χ, εισαγωγέα τροφίμων. Η εταιρεία αναπτύσσεται, με αποτέλεσμα ο χώρος αποθήκευσης να μην επαρκεί πλέον για τις ανάγκες της και η παραγωγικότητα να είναι χαμηλή. Επιπλέον, η διαδικασία προμήθειας είναι πλέον περίπλοκη λόγω της πανδημίας COVID-19. Η επιχείρηση έχει εφαρμόσει ένα σύστημα Enterprise Resource Planning (ERP) για τη βελτίωση της παραγωγικότητας σε όλα τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών αποθήκης. Στόχος της έρευνας είναι να περιγράψει τις προκλήσεις στη διαχείριση της αποθήκης και τις διαδικασίες προμηθειών και να προτείνει εφαρμόσιμες λύσεις. Διεξήχθη επιτόπια έρευνα και ποιοτική ανάλυση με ημιδομημένες συνεντεύξεις. Συλλέχθηκαν επίσης δευτερογενή δεδομένα προκειμένου να προταθούν λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία.  el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΔιαχείριση σύγχρονων αποθηκών – Οργάνωση και βελτίωση διεργασιώνel
dc.title.alternativeManagement of modern warehouses – Organization and improvement of processesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe present work focuses on the organization of modern warehouses and specifically on company X, an importer of food. The company is growing, as a result of which the storage space is no longer sufficient for its needs and productivity is low. In addition, the procurement process is now complicated due to the COVID-19 pandemic. The enterprise has implemented an Enterprise Resource Planning (ERP) system to improve productivity in all departments, including warehouse operations. The aim of the research is to describe the challenges in warehouse management and procurement processes and to propose workable solutions. Fieldwork and qualitative analysis were conducted with semi-structured interviews. Secondary data was also collected in order to propose solutions to the challenges facing the company.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordABCel
dc.subject.keywordΤοποθέτηση αποθεμάτωνel
dc.subject.keywordΠρομήθειεςel
dc.subject.keywordοργάνωση και διαχείρισηel
dc.date.defense2022-06-29


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»