dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Δικταμπανίδου, Μαρία - Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2022-07-22T08:34:52Z | |
dc.date.available | 2022-07-22T08:34:52Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14481 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1904 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει αν και κατά πόσο εντάθηκαν οι κοινωνικοοικονομικές ανισότητες στην εκπαιδευτική κοινότητα, εξαιτίας της εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατά τη διάρκεια αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται επισκόπηση της βιβλιογραφίας, προκειμένου να τεθεί το εννοιολογικό πλαίσιο της εξΑΕ, να εξεταστούν οι συνθήκες μέσα στις οποίες εφαρμόστηκε και οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής της εξΑΕ στην Ελλάδα. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες που προϋπήρχαν, που εντάθηκαν ή/και που δημιουργήθηκαν από την εφαρμογή της εξΑΕ. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας, οι υποθέσεις και τα ερωτήματα, αναλύονται τα μέσα συλλογής δεδομένων και τα χαρακτηριστικά του ερευνητικού πληθυσμού. Στο 5ο κεφάλαιο αναλύονται τα αποτελέσματα με εφαρμογή επαγωγικής στατιστικής. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα που συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζονται κι αναλύονται τα ευρήματα της έρευνας, τα οποία δείχνουν ότι υπήρξε στατιστική σημαντικότητα ανάμεσα στην ομαλή κι αποτελεσματική έκβαση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στην κοινωνική και οικονομική κατάσταση εκπαιδευτικών και οικογενειών των μαθητών/τριών. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Οι επιπτώσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες της σχολικής κοινότητας | el |
dc.title.alternative | The effects of distance education on the socio-economic inequalities of the school community | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The aim of this paper is to examine whether and to what extent socio-economic inequalities have intensified in the educational community, due to the implementation of distance education (DE), during the school closures. The first chapter reviews the literature, in order to set the conceptual framework of the DE, to examine the conditions in which it took place and the methods used. The second chapter presents the institutional framework for the implementation of DE in Greece. The third chapter analyzes the social and economic inequalities that pre-existed, intensified and / or emerged by the implementation of the DE. The fourth chapter presents the research methodology, hypotheses and queries, analyzes the data collection tools and the characteristics of the research sample. The fifth chapter presents the statistical analysis of the data. The research included questionnaire data. In the sixth chapter, the statistical analysis of data revealed that there was a statistical significance between the smooth and effective outcome of distance education and the social and economic situation of teachers and students’ families. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικές οικονομικές ανισότητες | el |
dc.subject.keyword | Πανδημία | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.subject.keyword | Τυπική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Μαθητές | el |
dc.subject.keyword | Γονείς | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Webex | el |
dc.subject.keyword | e-Class | el |
dc.date.defense | 2022-07-15 | |