dc.contributor.advisor | Γιαννέλης, Δημήτριος | |
dc.contributor.advisor | Κοκορέ, Ιωάννα | |
dc.contributor.author | Κούλα, Θεώνη | |
dc.date.accessioned | 2022-07-21T09:28:51Z | |
dc.date.available | 2022-07-21T09:28:51Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14474 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1897 | |
dc.description.abstract | Η έρευνα, που διεξάγεται γύρω από τη δια βίου μάθηση εντός των Καταστημάτων Κράτησης έχει δείξει μια θετική συσχέτιση των ευκαιριών εκπαίδευσης με την άρση του κοινωνικού αποκλεισμού και την αποφυγή της υποτροπής στη παραβατικότητα. Από αυτήν την άποψη, οι ευκαιρίες για απόκτηση γνώσεων και συνέχιση των σπουδών εντός των φυλακών αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της μετέπειτα κοινωνικής ένταξης των κρατουμένων. Στην Ελλάδα, η περίπτωση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας έρχεται να ενισχύσει αυτήν ακριβώς την ένταξη και να δώσει μια ευκαιρία για εφοδιασμό των βασικών γνώσεων γύρω από την εκπαίδευση. Η παρούσα εργασία εξετάζει το βαθμό επιρροής αυτών των σχολείων στους κρατούμενους και αποτυπώνει τις δικές τους απόψεις σχετικά με τα οφέλη και τα εμπόδια, που αναδύονται από τη συμμετοχή τους σε ένα τέτοιο πρόγραμμα εκπαίδευσης. | el |
dc.format.extent | 84 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η δια βίου μάθηση στα καταστήματα κράτησης. Μελέτη περίπτωσης: τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) (εμπόδια, κίνητρα, αντιλήψεις εκπαιδευόμενων) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Research on lifelong learning in Detention Centers has shown a positive correlation between education opportunities and the elimination of social exclusion and the prevention of recidivism. In this respect, opportunities for acquiring knowledge and continuing their studies in prisons are an important part of the prisoners' subsequent social integration. In Greece, the case of Second Chance Schools comes to strengthen this integration and to give an opportunity to supply the basic knowledge around education. This paper examines the degree of influence of these schools on detainees and reflects their own views on the benefits and obstacles that arise from their participation in such an education program. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Δια βίου μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση ενηλίκων | el |
dc.subject.keyword | Καταστήματα κράτησης | el |
dc.subject.keyword | Ένταξη | el |
dc.subject.keyword | Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας | el |
dc.date.defense | 2022-07-15 | |