dc.contributor.advisor | Παντελίδης, Παντελής | |
dc.contributor.author | Τσόμπανου, Φωτεινή | |
dc.date.accessioned | 2022-07-21T09:03:48Z | |
dc.date.available | 2022-07-21T09:03:48Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14470 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1893 | |
dc.description.abstract | Η σχολική χρονιά 2020-2021 αποτέλεσε -κατά γενική ομολογία- μία δύσκολη περίοδο σε
παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο λόγω της εμφάνισης του Covid-19. Το σχολείο λειτουργώντας
ως μικρογραφία της κοινωνίας βρέθηκε στην πρώτη γραμμή του αγώνα αντιμετώπισης αυτής
της κατάστασης. Η τηλεκπαίδευση ή αλλιώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εφαρμόστηκε για
πρώτη φορά υποχρεωτικά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με σκοπό να συνεχίσει το
έργο της δια ζώσης διδασκαλίας στο πλαίσιο της κοινωνικής απόστασης και της προφύλαξης
των ανθρώπων από τον Covid-19.
Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να φέρουν εις πέρας το
τεράστιο εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης, βοηθώντας παράλληλα τους μαθητές με τις
οικογένειές τους να προσαρμοστούν στην αλλαγή. Στα πλαίσια αυτής της επιβεβλημένης
αλλαγής λειτούργησαν και οι Τάξεις Υποδοχείς των δημοτικών σχολείων στις οποίες, όπως και
στη δια ζώσης εκπαίδευση, πραγματοποιούνταν ξεχωριστές διδασκαλίες για τους μαθητές και
τις μαθήτριες με μεταναστευτικό και προσφυγικό υπόβαθρο.
Η σχολική χρονιά 2020-2021 αποτέλεσε την πρώτη φορά εκτεταμένης εφαρμογής της εξ
αποστάσεως διδασκαλίας σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα οι
υπάρχουσες έρευνες να μην οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα. Από το 2019, πλήθος ερευνών
δημοσιεύεται μέρα με την ημέρα, συμπληρώνοντας τις γνώσεις για αυτήν την πρωτοφανή
κατάσταση.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσει τις συνθήκες υπό τις οποίες υλοποιήθηκε η
τηλεκπαίδευση στις Τάξεις Υποδοχής των Δημοτικών Σχολείων και τις πιθανές αλλαγές σε
κοινωνικοοικονομικό επίπεδο. Η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει όχι μόνο στη διερεύνηση των
αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αυτών των τάξεων, αλλά και των γονέων των μαθητών που
φοιτούσαν στις προαναφερθείσες τάξεις, ώστε να διαφωτιστεί ακόμη περισσότερο αυτός ο
σχετικά άγνωστος θεσμός ΖΕΠ. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η τηλεκπαίδευση ως μέσο ενίσχυσης ή άμβλυνσης των κοινωνικο-οικονομικών διαφορών στους μαθητές των τάξεων υποδοχής ΖΕΠ του δημοτικού σχολείου | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The school year 2020-2021 was - admittedly - a difficult period globally and nationally due to
the emergence of Covid-19. School, acting as a miniature of society, was at the forefront of the
struggle, to deal with this situation. Distance education was for the first time, compulsorily
applied at all levels of education. This continued the work of face-to-face teaching with respect
to social distancing and the protection of people by Covid-19.
Teachers in a very short time had to accomplish the huge project of distance learning, while
helping students and their families to adapt to the change. The Reception Classes of the primary
schools also continued to operated in the context of this forced change. As in lifelong learning,
separate classes were held for students with migrant and refugee background.
The school year of 2020-2021 was the first time of extensive application of distance learning
in Primary Education, with the result that existing research does not lead to safe conclusions.
From 2019, a number of surveys are publishing day by day, supplementing the knowledge about
this unprecedented situation.
The purpose of this paper is to study the conditions under which distance learning was
implemented in the Reception Classes of Primary Schools and the possible changes in socio-economic level. This research aims not only to investigate the perceptions of the teachers of
these classes, but also for the parents of the students, in order to shed even more light on this
relatively unknown institution of “ZEP”. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Τάξεις υποδοχής | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικο-οικονομικές διαφορές | el |
dc.date.defense | 2022-07-15 | |