Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΤσαπικούνη, Παυλίνα
dc.date.accessioned2022-07-01T06:12:06Z
dc.date.available2022-07-01T06:12:06Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14433
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1856
dc.description.abstractΗ διδασκαλία και η μάθηση μαθηματικών εννοιών και η καλλιέργεια μαθηματικών δεξιοτήτων, στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, αποτελεί μία συνεχή πρόκληση τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τα ίδια τα παιδιά. Η έρευνα, που διεξήχθη στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, αφορά τη συμβολή της τεχνολογίας στην ανάπτυξη μαθηματικών δεξιοτήτων στους μαθητές του Νηπιαγωγείου. Μελετώντας παράλληλα τις επιτελικές λειτουργίες, όπως η προσοχή–συγκέντρωση, η αυτονομία και την καλλιέργεια του ενδιαφέροντος των παιδιών, ώστε να συλλέξουμε σημαντικά ευρήματα για την επίδοσή τους σε μαθηματικές δραστηριότητες. Γι΄αυτόν τον σκοπό, οργανώθηκαν πλάνα μαθημάτων, τα οποία περιελάμβαναν μαθηματικές δραστηριότητες, μέσω tablets, με τη χρήση της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας Kinems και σε μη τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον. Τα ημερολόγια παρατήρησης, που βασίστηκαν στα στοιχεία της κλίμακας GAS (Goal Attainment Scale), παρουσίασαν σημαντικά ευρήματα που αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Μανδρακίου Νισύρου, που συμμετείχαν στην παρούσα έρευνα, παρουσίασαν μεγαλύτερη αυτονομία, επέδειξαν περισσότερο ενδιαφέρον και προσοχή, κατά την ενασχόληση τους με τα επιλεγμένα παιχνίδια της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Kinems. Ομοίως, τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ότι οι επιδόσεις των μαθητών σε αυτά, κυμάνθηκαν σε ένα πολύ καλό επίπεδο, ολοκληρώνοντάς τα πάντα και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα από τη μη τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδασκαλία, που βασίστηκε σε φύλλα εργασίας, πλαστελίνες και άλλα. Επιλογικά, η αξιοποίηση των ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην πλατφόρμα Kinems, ενθάρρυνε τη συμμετοχή των παιδιών και αύξησε το βαθμό εμπλοκής τους σε δραστηριότητες/παιχνίδια μαθηματικού περιεχομένου στο Νηπιαγωγείο.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάπτυξη μαθηματικών και επιτελικών δεξιοτήτων μέσω ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στο νηπιαγωγείοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENTeaching and learning mathematical concepts and cultivating mathematical skills in preschool children is a constant challenge for both teachers and children. The research concerns the contribution of technology to the development of mathematical skills in Kindergarten school. At the same time, studying executive skills, such as attention concentration, autonomy and cultivation of children's interest, helped us collect important findings for their performance in mathematical activities. For this purpose, courses were organized, including mathematical activities, both on Kinems Digital Educational Platform and a non-technologically supported environment. The observation calendars, based on the GAS scale (Goal Attainment Scale), presented important findings that highlight the benefits of using digital educational games in the educational process. The students of Kindergarten school in Nisyros, who participated in the present study, presented greater autonomy, more interest and attention, with the selected games on Kinems educational platform. Similarly, the findings of the research have shown that students' performance were ranged at a very good level, completing everything and in a shorter period of time than the non-technologically supported teaching, which was based on worksheets, play-doh and more. Finally, the utilization of digital educational games on Kinems platform encouraged the participation of children and increased their engagement in mathematical activities/games in Kindergarten school.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΜαθηματικάel
dc.subject.keywordKinemsel
dc.subject.keywordΝηπιαγωγείοel
dc.subject.keywordΕπιτελικές δεξιότητεςel
dc.date.defense2022-05-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»