Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συστήματα πρόωσης πλοίων επιφανείας

dc.contributor.advisorΚατσάνης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑρμάος, Παναγιώτης - Φανούρης
dc.date.accessioned2022-03-30T06:24:56Z
dc.date.available2022-03-30T06:24:56Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14261
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1684
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την εύρεση του οικονομικότερου, από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου, συνδυασμένου συστήματος πρόωσης πλοίου επιφανείας. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αρχικά παρουσιάζονται οι κατηγορίες των μηχανών εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία (τετράχρονοι, δίχρονοι, αεριοστρόβιλοι) και στη συνέχεια γίνετε διεξοδική ανάλυση όλων των συνδυασμένων συστημάτων πρόωσης που χρησιμοποιούνται στα πλοία επιφανείας. Στο πρακτικό και δεύτερο μέρος της εργασίας εκπονείται σενάριο αποστολής πλοίου επιφανείας τύπου φρεγάτας (Φ/Γ), 5200 τόνων, για την κάλυψη απόστασης 5000 ναυτικών μιλίων με διάφορες ταχύτητες πλεύσης. Στα πλαίσια της μελέτης, το σενάριο εκτελέστηκε δύο φορές από τον ίδιο τύπο πλοίου με διαφορετικό συνδυασμένο σύστημα πρόωσης κάθε φορά (CODAD & CODLAG) έτσι ώστε να αναδειχτεί το οικονομικότερο, ως προς την κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένο σύστημα. Με την ολοκλήρωση της μελέτης, το συνδυασμένο σύστημα πρόωσης CODAD αναδείχθηκε το οικονομικότερο ως προς την κατανάλωση καυσίμου.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣυστήματα πρόωσης πλοίων επιφανείαςel
dc.title.alternativePropulsion systems of surface shipsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis dissertation was prepared in order to find the most economical, in terms of fuel consumption, combined surface propulsion system. In the theoretical part of the work, first the categories of internal combustion engines used in shipping (four-stroke, two-stroke, gas turbines) are presented and then a detailed analysis of all the combined propulsion systems used in surface ships is made. In the practical and second part of the work, a scenario of sending a frigate type surface ship (F/G), 5200 tons, is prepared, to cover a distance of 5000 nautical miles with different cruising speeds. As part of the study, the scenario was performed twice by the same type of ship with a different combined propulsion system each time (CODAD & CODLAG) in order to point out the most economical, in terms of fuel consumption, combined system. At the end of the study, the combined CODAD propulsion system proved to be the most economical in terms of fuel consumption.el
dc.corporate.nameΣχολή Ναυτικών Δοκίμωνel
dc.contributor.masterΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΦρεγάταel
dc.subject.keywordΣυνδυασμένο σύστημα πρόωσηςel
dc.subject.keywordΚατανάλωση καυσίμουel
dc.date.defense2022-03-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»