dc.contributor.advisor | Κατσάνης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Αρμάος, Παναγιώτης - Φανούρης | |
dc.date.accessioned | 2022-03-30T06:24:56Z | |
dc.date.available | 2022-03-30T06:24:56Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14261 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1684 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την εύρεση του οικονομικότερου,
από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου, συνδυασμένου συστήματος πρόωσης πλοίου
επιφανείας. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αρχικά παρουσιάζονται οι κατηγορίες των
μηχανών εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία (τετράχρονοι, δίχρονοι,
αεριοστρόβιλοι) και στη συνέχεια γίνετε διεξοδική ανάλυση όλων των συνδυασμένων
συστημάτων πρόωσης που χρησιμοποιούνται στα πλοία επιφανείας. Στο πρακτικό και
δεύτερο μέρος της εργασίας εκπονείται σενάριο αποστολής πλοίου επιφανείας τύπου
φρεγάτας (Φ/Γ), 5200 τόνων, για την κάλυψη απόστασης 5000 ναυτικών μιλίων με
διάφορες ταχύτητες πλεύσης. Στα πλαίσια της μελέτης, το σενάριο εκτελέστηκε δύο φορές
από τον ίδιο τύπο πλοίου με διαφορετικό συνδυασμένο σύστημα πρόωσης κάθε φορά
(CODAD & CODLAG) έτσι ώστε να αναδειχτεί το οικονομικότερο, ως προς την
κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένο σύστημα. Με την ολοκλήρωση της μελέτης, το
συνδυασμένο σύστημα πρόωσης CODAD αναδείχθηκε το οικονομικότερο ως προς την
κατανάλωση καυσίμου. | el |
dc.format.extent | 58 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Συστήματα πρόωσης πλοίων επιφανείας | el |
dc.title.alternative | Propulsion systems of surface ships | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation was prepared in order to find the most economical, in terms of fuel
consumption, combined surface propulsion system. In the theoretical part of the work, first
the categories of internal combustion engines used in shipping (four-stroke, two-stroke, gas
turbines) are presented and then a detailed analysis of all the combined propulsion systems
used in surface ships is made. In the practical and second part of the work, a scenario of
sending a frigate type surface ship (F/G), 5200 tons, is prepared, to cover a distance of 5000
nautical miles with different cruising speeds. As part of the study, the scenario was
performed twice by the same type of ship with a different combined propulsion system each
time (CODAD & CODLAG) in order to point out the most economical, in terms of fuel
consumption, combined system. At the end of the study, the combined CODAD propulsion
system proved to be the most economical in terms of fuel consumption. | el |
dc.corporate.name | Σχολή Ναυτικών Δοκίμων | el |
dc.contributor.master | ΔΠΜΣ στη Διοίκηση στη Ναυτική Επιστήμη και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Φρεγάτα | el |
dc.subject.keyword | Συνδυασμένο σύστημα πρόωσης | el |
dc.subject.keyword | Κατανάλωση καυσίμου | el |
dc.date.defense | 2022-03-22 | |